    From: " alter amonu (dawn zn j NOMA)" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czym jest programowanie?
    Date: Tue, 12 Jun 2012 09:17:09 +0000 (UTC)
    <jqn7ut$eur$1@inews.gazeta.pl> <jqnla2$9un$1@inews.gazeta.pl>
    <y2ia1qc4thf8$.hnbv89yzd18u$.dlg@40tude.net>
    <jqnnmi$mcn$1@inews.gazeta.pl> <jqsj08$tgo$1@mx1.internetia.pl>
    <jqurbn$34$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@g...com>
    <g...@s...invalid> <jr51r9$9oi$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <jr57bu$9g7$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@g...com>
    <f...@g...com>
    <jr6ur2$lo2$1@inews.gazeta.pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > Po prostu C/C++ Cie zabije. Fir- ja nie do konca zartuje.
    > Jestes s-fir, ale ja Ci dobrze zycze i szczerze ostrzegam.
    > Zycie to nie C/C++ (ani programowanie w ogole), a Ty wszedles na baaardzo
    > niebezpieczna sciezke tylko w jedna strone.
    > Wiem co mowie bo czuje jeszcze "zapach" tej sciezki. ! ;)
    > Wez sobie cos latwiejszego.
    > Ani to ujma ani grzech. Dobry programista to taki _co zna dobrze_ swoje
    > zwyczajne ograniczenia (tyczy to wszystskich. Super guru rowniez) i umie
    > nie zwalac swych problemow na wlasne nniedoskonalosci bo w przypadku

    ja jestem raczej znany raczej z pewnego niepowazania c++
    (w kazdym razie powtarzalem to wiele razy) - swoje wlasne
    programy pisze w C (ktorego bardzo powazam)

    co prawda jak juz to c++ jest i tak o wiele mniej zly
    niz c# co do ktorego po zobaczeniu zwłaszcza kawalka kodu
    zapostowanego tu przez niejakiego jordana pare mc temu
    zaryzykowalbym stwierdzenie ze jest 'koboldem
    wspolczesnosci' ;-)

    nie szczegolnie che mi sie na ten temat jednak 'produkowac'
    poniewaz bylo to juz omawiane przezemnie wielokroc,
    (a ostatnio tak sie zmeczylem i zmulilem tym calym
    programowaniem, ze tymczasowo musze chyba jednak wogole
    odpoczac ) [pozatym to temat programowania w c pod winapi
    idzie mi aktualnie dosyc dobrze ale temat zgrabnych gierek
    sam w sobie to inna para kaloszy]