  • Data: 2018-08-07 10:33:56
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-06 o 09:20, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niewątpliwie, Zenek nie zachował się elegancko. Ale w tym akurat
    > przyadku muszę mu przyznać rację - wróżkami nie jesteśmy, z fusów nie
    > wróżymy. Nawet netowy serwis http://rtfm.killfile.pl wspomina m.in.
    > "precyzyjnie opisz problem".

    Nieelegancko? Raczej jak typowy cham i prostak.
    Oczywiście nikt nie jest wróżką, ale zamiast wypisywać elaboraty o
    papierze toaletowym wystarczyło napisać krótko i zwięźle co chce kleić i
    z jakiego tworzywa oraz napisać, że różne tworzywa klei się różnymi
    klejami, a niektórych tworzyw w ogóle nie da się skleić lub wymagają
    odpowiedniego przygotowania przed klejeniem.

    > Takowoż. Czynników jest tyle, że sytuacji zgadnąć nie sposób.
    > Tak mi się skojarzyło... jak u lekarza "panie doktorze, źle się czuję,
    > proszę o receptę" i to wszystko, co pacjent powiedział. Tylko lekarz,
    > który zna pacjenta od lat i wie, co mu zwykle dolegało, może coś
    > wiedzieć, ale i tak na pewno dopyta o szczegóły, oraz zbada.

    No właśnie wystarczyło dopytać o szczegóły, a nie gnoić chłopaka, który
    nawet może nie mieć pojęcia o problemach z klejeniem plastików.