  • 1. Data: 2011-07-13 21:09:08
    Temat: [DC] Fotoradar na moście łazienkowskim patrzący w dół?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Jechałem przed chwilą trasą łazienkowską (w kierunku Otwocka) i na
    wysokości mostu łazienkowskiego zaobserwowałem stojący "smietnik".
    Ale! Śmietnik stał na moście i między szczebelkami balustrady "patrzył
    się" na trasę na dole.

    Pierwszy raz coś takiego widzę, że fotoradar jest o tyle wyżej od
    obserowowanej przez niego drogi.

    Ktoś potwierdzi?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-07-13 21:10:11
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-13 21:09, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Jechałem przed chwilą trasą łazienkowską (w kierunku Otwocka)

    Że jak?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-13 21:13:50
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    sory, miało być "Falenicy"

    jk

  • 4. Data: 2011-07-13 22:02:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się" na trasę na dole.
    >
    > Pierwszy raz coś takiego widzę, że fotoradar jest o tyle wyżej od

    nie wiem jaka tam u was wysokość na tym moście, ale w Poznaniu swego czasu
    bardzo często pstryczek stawiali na wjeździe do poznania od Świecka nad
    drogą umieszczając go na wiadukcie nad drogą.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-07-13 22:03:50
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    On 2011-07-13 21:10, Grejon wrote:

    > Że jak?

    Łojezu!

    Wałem w stronę Otwocka oczywiście ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2011-07-13 22:13:10
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Psst, tablicy o fotoradarze nie było ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 7. Data: 2011-07-13 22:43:46
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszy raz coś takiego widzę, że fotoradar jest o tyle wyżej od
    > obserowowanej przez niego drogi.

    zgapili z zachodu, w Niemczech to norma

    Jacek

  • 8. Data: 2011-07-14 09:55:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-13 21:09, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> [...]
    > wysokości mostu łazienkowskiego zaobserwowałem stojący "smietnik".
    > Ale! Śmietnik stał na moście i między szczebelkami balustrady "patrzył

    To dosc dziwne, bo zadna sluzba w Warszawie nie ma sprzetu w takiej
    obudowie. Chyba ze nagle ITD jakims cudem zaczela kupowac podobna
    obudowe na Fotorapida

    http://www.zurad.com.pl/jpag/imageslk/modul/Fotorapi
    dCM/fotorcm_clip_image002_0000.jpg

    Nie bylo tam moze widac jakis kolesi z MPO? ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2011-07-14 13:17:45
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > zgapili z zachodu, w Niemczech to norma

    o to, to, tam np. na wiaduktach nad autostradami to standard,

    brat

  • 10. Data: 2011-07-14 13:27:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o to, to, tam np. na wiaduktach nad autostradami to standard,

    Na pewno mówisz o fotoradarach, a nie o urządzeniach od kontroli e-myta?
    Bo jeszcze ani razu w Niemczech na autostradzie mój antyradar się nie
    odezwał, więc nie sądzę aby było to nagminne jak piszesz.