  • 1. Data: 2011-07-13 16:21:38
    Temat: [DC] szynomiszcz
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,do-przodu-czy-do-tylu-
    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze

    Niezły cymbał...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-13 16:28:36
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 13, 2011, 4:21:38 PM, you wrote:

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,do-przodu-czy-do-tylu-
    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze
    > Niezły cymbał...

    Który? Bo ja tam widzę czterech. W tym dwóch w samochodach i dwóch w
    tramwajach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-07-13 16:33:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,do-przodu-czy-do-tylu-
    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze

    > Niezły cymbał...

    Masz na myśli kogo?

  • 4. Data: 2011-07-13 16:34:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze
    > Który? Bo ja tam widzę czterech. W tym dwóch w samochodach i dwóch w
    > tramwajach.

    Ja tam widzę jednego sprawcę zamieszania, cymbała w Lagunie który
    wymusił pierwszeństwo na tramwaju, wjechał na torowisko i zablokował oba
    kierunki.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-07-13 16:40:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 13, 2011, 4:34:48 PM, you wrote:

> [...]
    > Ja tam widzę jednego sprawcę zamieszania, cymbała w Lagunie który
    > wymusił pierwszeństwo na tramwaju, wjechał na torowisko i zablokował oba

    A ja nadal widzę czterech - jeden w Lagunie, który bez zdecydowania
    wyjechał, drugi na pasie z kierunku przeciwnego, który go zablokował i
    dwóch motorniczych, którzy do bałaganu musieli dojechać i całkowicie
    uniemożliwić zakończenie manewru w sposób cywilizowani i po raz
    kolejny pokazali, że przecinak (w sensie tramwaj - żeby się ktoś nie
    czepiał) ma na ulicy waaaaadzę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-07-13 16:43:18
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > Ja tam widzę jednego sprawcę zamieszania, cymbała w Lagunie który
    > wymusił pierwszeństwo na tramwaju, wjechał na torowisko i zablokował
    > oba kierunki.

    Wystarczyło, żeby tramwaj jadący z lewej przepuścił to coś skręcające w
    lewo i lagunka pojechała by sobie na wprost, niestety goście w żelaznych
    maszynach dojechali tak blisko, że nie było już szans na żaden manewr -
    jak dla mnie remis

  • 7. Data: 2011-07-13 16:49:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > lewo i lagunka pojechała by sobie na wprost, niestety goście w żelaznych
    > maszynach dojechali tak blisko, że nie było już szans na żaden manewr -

    Takie blokowania przez osobówki zdarzają się tramwajarzom bardzo często.
    Ten po prostu dojechał lagunę z tyłu, bo liczył że laguna podjedzie
    jeszcze o metr i się zmieści. Typowa sytuacja.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-07-13 16:52:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > uniemożliwić zakończenie manewru w sposób cywilizowani i po raz
    > kolejny pokazali, że przecinak (w sensie tramwaj - żeby się ktoś nie
    > czepiał) ma na ulicy waaaaadzę.

    Przez ostatni rok bardzo często podróżowałem tramwajami, wyobraź sobie
    że przez takich kołków w osobówkach rozkład jazdy potrafi się całkowicie
    rozjechać. Nieraz bywa tak, że co skrzyżowania tramwaj ma przymusowy
    postój - gdybym był tramwajarzem, to po kilku godzinach pracy trafiłby
    mnie szlag.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-07-13 16:58:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > lewo i lagunka pojechała by sobie na wprost, niestety goście w żelaznych
    > maszynach dojechali tak blisko, że nie było już szans na żaden manewr -

    Nie no, szacunek dla poprawnej interpretacji - chylę czoła. Sprawcą
    pierwotnym był kierowca Laguny, który regularnie wymusił na tramwaju,
    którego motorniczy na szczęście zahamował - takie rzeczy się zdarzają.
    Ja osobiście nie wiem jak można tramwaju nie zauważyć, ale tak bywa.
    Co do motorniczego lewej - niby jakim cudem miał puszczać tego
    skręcającego w lewo, skoro ruch jest na wprost? Głupi tak naprawdę
    to był motorniczy z tramwaju z prawej, który niepotrzebnie dojechał
    widząc, że i tak nie przejedzie.

  • 10. Data: 2011-07-13 17:00:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2011 16:33, Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "DoQ"

    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze

    > Masz na myśli kogo?

    Debila w wymuszającym pierwszeństwo - i potem blokującym skrzyżowanie -
    samochodzie.