  • 1. Data: 2011-07-13 15:04:26
    Temat: Pytanie o trasę Warszawa -> Krynica Zdrój
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Hej!

    Wybieram się z Warszawy (dokładniej z Grochowa) do Krynicy Zdrój. Jak
    radzicie jechać? Przebijać się do Janek i dalej Radom, Kielce, Tarnów
    czy wyjechać na Lublin i w Rykach skręcić na Dęblin, Sandomierz? Wyjazd
    chyba niestety w piątek koło szesnastej.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2011-07-13 16:27:02
    Temat: Re: Pytanie o trasę Warszawa -> Krynica Zdrój
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj1r26a.r0k.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
> [...]
    > czy wyjechać na Lublin i w Rykach skręcić na Dęblin, Sandomierz? Wyjazd
    > chyba niestety w piątek koło szesnastej.

    http://www.tinyurl.pl/?rZWCyWEp

    Przerabiałem wielokrotnie. Odcinek między Zakliczynem a Sączem jest
    zamknięty, tj. są znaki że droga zamknięta, ale oznacza to dwa osuwiska dla
    których zbudowano kilkunastometrowe objazdy, poza tym bez niespodzianek -
    pusto, malowniczo, fajnie się jedzie (choć droga bardziej kręta niż przez
    Jurków).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-07-13 16:49:48
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > radzicie jechać? Przebijać się do Janek i dalej Radom, Kielce, Tarnów
    > czy wyjechać na Lublin i w Rykach skręcić na Dęblin, Sandomierz?

    A do Dęblina nie lepiej bezpośrednio Miedzeszyńskim? Ruch pewnie podobny
    albo i nieco mniejszy i mniej kilometrów.

    (Tak, wiem, jak wąski jest wjazd do Dęblina 801).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-07-13 16:52:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Yogi(n) <y...@t...pl> wrote:

> [...]
    > pusto, malowniczo, fajnie się jedzie (choć droga bardziej kręta niż przez

    Dzięki za pomysł na ominięcie Tarnowa. Ale tak na prawdę bardziej
    mi chodzi o pierwszą część trasy: czy przebijać się po 16:00 przez
    całą Wawę czy uciekać DK17?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2011-07-13 16:56:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > A do Dęblina nie lepiej bezpośrednio Miedzeszyńskim? Ruch pewnie podobny
    > albo i nieco mniejszy i mniej kilometrów.

    Nie wiem, nie znam tej drogi.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2011-07-13 17:06:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Nie wiem, nie znam tej drogi.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    To tak na szybko - korek na wylocie +- na wysokości zjazdu na Wiązowną
    (ale podejrzewam, że Płowiecka i Czecha do Zakrętu będzie wyglądać tak
    samo), 5 km płytówki w okolicach Sobień-Jezior (trochę trzęsie, jak masz
    małe dziecko to lepiej sobie odpuść) i zajebiście wąski wjazd do Dęblina
    (musisz robić slalom między drzewami żeby TIR z przeciwka lusterka nie
    urwał).

    Kurczę, nieźle cię zachęciłem ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-07-13 18:05:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Grejon <g...@g...com> wrote:

> [...]
    > małe dziecko to lepiej sobie odpuść) i zajebiście wąski wjazd do Dęblina
    > (musisz robić slalom między drzewami żeby TIR z przeciwka lusterka nie

    W drugą stronę mam korek od połowy TŁ do Janek włącznie (i nie wiem co
    dalej, nigdy tamtędy nie jechałem w tygodniu)... Z trzeciej strony (17)
    jest dosyć dużo poboczy i daje się wyprzedzać...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2011-07-13 21:37:03
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Grejon w <news:ivkcae$v2m$1@usenet.news.interia.pl>:

    > 5 km płytówki w okolicach Sobień-Jezior (trochę trzęsie, jak masz>
    > małe dziecko to lepiej sobie odpuść)

    Ta "płytówka", to jest pryszcz (jak sie jedzie 20+ w stosunku do
    ograniczenia 50km/h) w porównaniu do odcinka Wilga-Maciejowice, gdzie
    dozwolona -20 jest niezbyt bezpieczna na niektórych zakrętach.

    > i zajebiście wąski wjazd do Dęblina
    > (musisz robić slalom między drzewami żeby TIR z przeciwka lusterka nie
    > urwał).

    Ładne bajki opowiadasz -- tam się dwa "tiry" spokojnie mijają, byle jechały
    tak jak ograniczenie stoi

    --
    Tomasz Nycz

  • 9. Data: 2011-07-13 21:39:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-13 21:37, 'Tom N' pisze:

    > Ładne bajki opowiadasz -- tam się dwa "tiry" spokojnie mijają, byle jechały
    > tak jak ograniczenie stoi

    A czy ja mówię że się nie mijają? Mówię tylko że jest wąsko. Bardzo.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2011-07-13 21:42:35
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Grejon w <news:ivks9q$n8e$1@usenet.news.interia.pl>:

    > A czy ja mówię że się nie mijają? Mówię tylko że jest wąsko.

    "(musisz robić slalom między drzewami żeby TIR z przeciwka lusterka nie
    urwał)"

    > Bardzo.

    Eeee -- trochę tylko ;P

    --