    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Date: Tue, 11 Oct 2011 19:01:02 +0200

    On 2011-10-11 18:28, Waldek Godel wrote:

    > Albo akurat okazuje się, że już wjechał samochód przed tobą, obok jest tir
    > i musisz tą sekundę poczekać na twoje miejsce. Nie możesz jechać, bo
    > dojechałeś do końca.

    Jak dojechałeś do końca, to jedziesz do końca. A jak się "pomylisz" w
    tym który pas jest bardziej pusty o 2 samochody to nie ma to znaczenia -
    inny wybierze lepiej i naprawi twój "błąd". To nie apteka - nie trzeba
    biegać z linijka i mierzyć korka, pasa, ani samochodów. Masz wybrać pas
    gdzie jest więcej miejsca i wpuścic jednego na końcu z sąsiedniego pasa.

    > Większość powinna preferować JAZDĘ w korkach, a nie stanie.

    Ja tak robię - dlatego wybieram "lepszy" pas i potem jadę na zamek.
    Niezależnie czy mnie wpuszczają czy ja wpuszczam. NIezaleznie Tira czy
    Smarta. W czym widzisz problem?

    > Choćby nawet
    > wolną. Niewolnicze trzymanie się dojeżdzania w każdy wolny centymetr temu
    > nie służy.

    A kto mówi o centymetrach - koniec pasa, to koniec pasa - nikt oprócz
    ciebie z linijka tam biegać nie chce. Gdzie jest koniec pasa... każdy
    widzi. Centymetry ani pojedyńcze metry nie mają tu znaczenia.

    Shrek.