  • Data: 2007-10-11 18:17:04
    Temat: Re: DNS Exatela
    Od: "Pawel" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nolaan" <z...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:felmge$po7$2@inews.gazeta.pl...

    > O tym oczywiście nie ma co dyskutować, ale coś wspominasz o miesiącach...

    > Jakie miałeś problemy z tymi DNSami przez te wiele miesięcy? Ja
    > zaobserwowałem jedną ich awarie w poniedziałek... więcej nic.

    ostatnio działały OK ale koniec zeszłego roku był FATALNY, w kwietniu tego
    roku tez były problemy ale na szczescie pojedyncze
    uczciwie muszę powiedziec ze teraz jest OK i mam nadzieje ze tak pozostanie

    > Zawsze mnie zastanawia sens stawiania DNS "koło siebie"
    > Ja osobiście zazwyczaj używam jednego z tych i jednego ze starego Telbanku
    > 195.136.250.200 lub 195.136.250.201.

    starych nie uzywam bo mam do nich dluższą trasę i nie wiem jak dlugo będą
    utrzymywane przez Exatela