-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 24 May 2015 19:04:36 +0200
From: Marcin N <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF przekręt
References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
<556181b0$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<5561bacb$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5561ff75$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5561ff75$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <556204a1$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432487073 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27512 89.71.75.200:60326
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1903
X-Received-Body-CRC: 522975275
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562860
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-05-24 o 18:42, atm pisze:
>
>>>>
>>>> Po prostu przestaną kupować diesle. Problem sam zniknie.
>>>>
>>>
>>> W swiecie benzynowym sprawa tez sie zaczyna komplikowac z powodu
>>> wyzylowanych uturbionych malych pojemnosci.
>>
>> Nic się nie komplikuje. Spada jedynie żywotność wyżyłowanych silników.
>> Jest to oczywiste bo żadnej rewolucji w materiałach nie było
>> kilkadziesiąt lat a moce z litra wzrosły dwukrotnie. Za moment
>> zrobienie 150 tysięcy do remontu będzie w tanich samochodach nie lada
>> wyczynem.
>>
>
> Glownie to mam na mysli, dochodzi tez precyzja mechanizmow itd. Calosc
> powoduje, ze koncza sie czasy dobrych solidnych silnikow.
Nikt nam jeszcze nie każe kupować turbo benzyny. Z tego, co widzę, to
miażdżąca większość benzyniaków niczego nie doładowuje.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.15 19:28 atm
- 24.05.15 19:29 atm
- 25.05.15 09:40 Marek
- 25.05.15 13:21 J.F.
- 25.05.15 13:27 J.F.
- 25.05.15 17:55 Tomasz Wójtowicz
- 25.05.15 18:25 J.F.
- 25.05.15 18:34 atm
- 25.05.15 22:49 Tomasz Pyra
- 25.05.15 22:54 Tomasz Pyra
- 26.05.15 00:13 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 00:20 Tomasz Pyra
- 26.05.15 09:58 atm
- 26.05.15 10:44 mw
- 26.05.15 12:23 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=