eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF przekrętRe: DPF przekręt
  • Data: 2015-05-24 19:29:37
    Temat: Re: DPF przekręt
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    odpowiedzi producentow sa niezle:

    Co jest największym problemem w kilkuletnich autach z takimi
    jednostkami? Z jakimi awariami i usterkami spotykacie się najczęściej w
    swojej pracy?
    Dr hab. inż. Marek Brzeżański: Downsizing stwarza możliwości tworzenia
    całej gamy silników przeznaczonych dla różnych typów pojazdów, przy
    wykorzystaniu jednej koncepcji i tej samej linii produkcyjnej.
    Zasadnicze elementy konstrukcyjne poszczególnych wersji silnika nie
    różnią się wiele, natomiast istotne różnice dotyczą jakości
    zastosowanych materiałów oraz systemu regulacji parametrów, w tym
    szczególnie ciśnienia doładowania, faz rozrządu oraz oprogramowania
    modułów sterujących. Istotne zmiany dotyczą także układu chłodzenia oraz
    układu smarowania poszczególnych węzłów silnika. Producenci silników
    najczęściej nie odnoszą się do zagadnień związanych z trwałością swojej
    jednostki napędowej i gwarantują podobną trwałość wszystkich produktów.
    W praktyce jednostki o większej mocy jednostkowej są bardziej podatne na
    awarie, ponieważ są one bardziej wrażliwe, głównie na błędy
    eksploatacyjne. Zdarzają się także awarie spowodowane innymi
    przyczynami, ponieważ bardziej wysilony silnik zawiera wiele złożonych
    rozwiązań konstrukcyjnych. W samochodach używanych wyposażonych w tego
    typu jednostki na pierwszym miejscu wymieniłbym tu błędy w układach
    elektronicznego sterowania oraz w pracy różnego typu czujników,
    natomiast nie jest tajemnicą, że najbardziej czułym podzespołem jest
    system doładowania oraz system oczyszczania spalin. Często występują też
    problemy z układem zasilania, szczególnie w nowoczesnych silnikach
    wysokoprężnych. Przyczyną tych problemów jest często niewłaściwa jakość
    paliwa. Innego typu uszkodzenia mechaniczne zdarzają się znacznie
    rzadziej, chociaż nadmierne zużycie układu korbowo-tłokowego też nie
    jest rzadkością.


    Fiat Auto Poland: brak odpowiedzi


    General Motors Poland: tajemnica handlowa

    http://www.biznescar.pl/node/396

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: