-
Data: 2015-05-24 19:29:37
Temat: Re: DPF przekręt
Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]odpowiedzi producentow sa niezle:
Co jest największym problemem w kilkuletnich autach z takimi
jednostkami? Z jakimi awariami i usterkami spotykacie się najczęściej w
swojej pracy?
Dr hab. inż. Marek Brzeżański: Downsizing stwarza możliwości tworzenia
całej gamy silników przeznaczonych dla różnych typów pojazdów, przy
wykorzystaniu jednej koncepcji i tej samej linii produkcyjnej.
Zasadnicze elementy konstrukcyjne poszczególnych wersji silnika nie
różnią się wiele, natomiast istotne różnice dotyczą jakości
zastosowanych materiałów oraz systemu regulacji parametrów, w tym
szczególnie ciśnienia doładowania, faz rozrządu oraz oprogramowania
modułów sterujących. Istotne zmiany dotyczą także układu chłodzenia oraz
układu smarowania poszczególnych węzłów silnika. Producenci silników
najczęściej nie odnoszą się do zagadnień związanych z trwałością swojej
jednostki napędowej i gwarantują podobną trwałość wszystkich produktów.
W praktyce jednostki o większej mocy jednostkowej są bardziej podatne na
awarie, ponieważ są one bardziej wrażliwe, głównie na błędy
eksploatacyjne. Zdarzają się także awarie spowodowane innymi
przyczynami, ponieważ bardziej wysilony silnik zawiera wiele złożonych
rozwiązań konstrukcyjnych. W samochodach używanych wyposażonych w tego
typu jednostki na pierwszym miejscu wymieniłbym tu błędy w układach
elektronicznego sterowania oraz w pracy różnego typu czujników,
natomiast nie jest tajemnicą, że najbardziej czułym podzespołem jest
system doładowania oraz system oczyszczania spalin. Często występują też
problemy z układem zasilania, szczególnie w nowoczesnych silnikach
wysokoprężnych. Przyczyną tych problemów jest często niewłaściwa jakość
paliwa. Innego typu uszkodzenia mechaniczne zdarzają się znacznie
rzadziej, chociaż nadmierne zużycie układu korbowo-tłokowego też nie
jest rzadkością.
Fiat Auto Poland: brak odpowiedzi
General Motors Poland: tajemnica handlowa
http://www.biznescar.pl/node/396
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.15 09:40 Marek
- 25.05.15 13:21 J.F.
- 25.05.15 13:27 J.F.
- 25.05.15 17:55 Tomasz Wójtowicz
- 25.05.15 18:25 J.F.
- 25.05.15 18:34 atm
- 25.05.15 22:49 Tomasz Pyra
- 25.05.15 22:54 Tomasz Pyra
- 26.05.15 00:13 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 00:20 Tomasz Pyra
- 26.05.15 09:58 atm
- 26.05.15 10:44 mw
- 26.05.15 12:23 J.F.
- 26.05.15 13:52 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 14:17 atm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
Najnowsze wątki
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-22 siad
- 2024-05-24 Re: Firma w stacji trafo
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
- 2024-05-24 Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"