-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 24 May 2015 19:29:37 +0200
From: atm <...@v...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF przekręt
References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
<556181b0$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<5561bacb$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5561ff75$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
<556204a1$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <556204a1$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <55620a80$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432488577 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2209 89.66.202.73:51642
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2000289154
X-Received-Bytes: 3223
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562864
[ ukryj nagłówki ]odpowiedzi producentow sa niezle:
Co jest największym problemem w kilkuletnich autach z takimi
jednostkami? Z jakimi awariami i usterkami spotykacie się najczęściej w
swojej pracy?
Dr hab. inż. Marek Brzeżański: Downsizing stwarza możliwości tworzenia
całej gamy silników przeznaczonych dla różnych typów pojazdów, przy
wykorzystaniu jednej koncepcji i tej samej linii produkcyjnej.
Zasadnicze elementy konstrukcyjne poszczególnych wersji silnika nie
różnią się wiele, natomiast istotne różnice dotyczą jakości
zastosowanych materiałów oraz systemu regulacji parametrów, w tym
szczególnie ciśnienia doładowania, faz rozrządu oraz oprogramowania
modułów sterujących. Istotne zmiany dotyczą także układu chłodzenia oraz
układu smarowania poszczególnych węzłów silnika. Producenci silników
najczęściej nie odnoszą się do zagadnień związanych z trwałością swojej
jednostki napędowej i gwarantują podobną trwałość wszystkich produktów.
W praktyce jednostki o większej mocy jednostkowej są bardziej podatne na
awarie, ponieważ są one bardziej wrażliwe, głównie na błędy
eksploatacyjne. Zdarzają się także awarie spowodowane innymi
przyczynami, ponieważ bardziej wysilony silnik zawiera wiele złożonych
rozwiązań konstrukcyjnych. W samochodach używanych wyposażonych w tego
typu jednostki na pierwszym miejscu wymieniłbym tu błędy w układach
elektronicznego sterowania oraz w pracy różnego typu czujników,
natomiast nie jest tajemnicą, że najbardziej czułym podzespołem jest
system doładowania oraz system oczyszczania spalin. Często występują też
problemy z układem zasilania, szczególnie w nowoczesnych silnikach
wysokoprężnych. Przyczyną tych problemów jest często niewłaściwa jakość
paliwa. Innego typu uszkodzenia mechaniczne zdarzają się znacznie
rzadziej, chociaż nadmierne zużycie układu korbowo-tłokowego też nie
jest rzadkością.
Fiat Auto Poland: brak odpowiedzi
General Motors Poland: tajemnica handlowa
http://www.biznescar.pl/node/396
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.15 09:40 Marek
- 25.05.15 13:21 J.F.
- 25.05.15 13:27 J.F.
- 25.05.15 17:55 Tomasz Wójtowicz
- 25.05.15 18:25 J.F.
- 25.05.15 18:34 atm
- 25.05.15 22:49 Tomasz Pyra
- 25.05.15 22:54 Tomasz Pyra
- 26.05.15 00:13 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 00:20 Tomasz Pyra
- 26.05.15 09:58 atm
- 26.05.15 10:44 mw
- 26.05.15 12:23 J.F.
- 26.05.15 13:52 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 14:17 atm
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=