  • Data: 2020-02-09 11:36:36
    Temat: Re: DR, OC a niedługo PJ
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-09 o 07:56, cef pisze:

    > O tę pomoc zwracali się funkcjonariusze
    > (i nie byli to zwykli krawężnikowi tylko jacyś śledczy) i to im
    > potrzebne były te dane
    > do uruchomienia pościgu za sprawcami.
    > Myślę, że raczej baza jest słaba, albo nie ma do niej dostępu dyżurny
    > komisariatu.

    Dyżurny powinien mieć. Ale:
    Mógł to być swierzy dyżurny bez różnych uprawnień.
    Mógł to być świeży dyżurny z uprawnieniami ale bez wiedzy
    jak z nich korzystać. Znam przypadki kiedy dyżurny dzwonił
    po pracownika cywilnego bo ten był lepiej obeznany z ich bazami.
    I żeby było śmieszniej nie miał uprawnień tylko logował się
    na czyjeś konto.