  • Data: 2002-07-16 08:44:35
    Temat: Re: DSL
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Transfery są znakomite między 2 a 8, znośne między 8 a 16, nie
    > do wytrzymania między 16 a 2. Mamy naprawdę zbyt wielu
    > userów na jednego Polpaka, trzeba coś dołożyć. Mam bardzo
    > ładną koncepcję jak w prosty sposób podzielić ruch między
    > Polpaka a DSL - na razie czekam, aż będzie dostępny w
    > mojej centrali, no i nie wiem czy się Tepsa zgodzi.

    np samo ruch www puscic po DSLu przez pelne transparentne proxy (tak zeby
    ktos sie nie wymigal czasem :)

    ale tak naprawde to ilu tych userow jest ???? 400 ??
    wytnij polaczenia przychodzace do hostow wewnatrz sieci zeby ograniczyc
    upload ktory niestety skutecznie zarzyna lacze. - no i oczywiscie kazaa i
    temu podobne do zera

    Marcin