  • Data: 2003-06-16 09:41:34
    Temat: Re: DSL 1MB
    Od: "SQ5BE" <s...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ruch wychodzacy jak na razie nie wymagal ode mnie takich kombinacji i
    > dziala tam sfq. I przy okazji przycinam pasmo ponizej wydolnosci uploadu
    > w DSL (~220kbit).

    Jaka jest dokladnie idea z tym przycinaniem uploadu. Jak sie domyslam chodzi
    o to aby przechodzil handshake.
    Czy jednak obciecie pasma na interface rozwiazuje ten problem, obciecie
    dziala na caly ruchu wychodzacy.
    Chyba trzeba wprowadzic reguly gwarantujace pasmo dla handshake w ruchu
    wychodzacym.

    Pawel