  • Data: 2005-06-23 15:05:43
    Temat: Re: DSL 3 Mbit ???
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 23 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Neas posłał(a) w świat wiadomość

    > A co z uploadem? 3/0.25 będzie? To już lekka przesada.

    Z czysto marketingowego punktu widzenia do świetna oferta.

    TP w końcu porządkuje ofertę.

    Limitowana Neostrada dla domowych użytkowników.
    Nielimitowany DSL dla fim.
    Polpak dla mikroproviderów.

    DSL z relatywnie dużym uploadem szkodzi przychodom TP, takk, jak szkodziła
    nielimitowana Neostrada.
    256 kbps wysycą ze dwa GaduGadufony i SkypeOnety, więc nie bardzo da się na
    takim łączu stawiać osiedlówki na pięćdziesiąt osób.

    A zysk z kilkudziesięciu, choćby najmniejszych Neostrad, jest większy, niż
    z jednego, najdroższego DSLa.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,