  • 1. Data: 2005-06-23 09:37:06
    Temat: DSL 3 Mbit ???
    Od: "Mariusz" <...@...pl>

    Na alt.neostrada ktoś napisał że ponoć dsl ma być zwiększany na zasadzie jak
    przed rokiem czyli 1-> 2 a 2->3 Mbit. Wiem że może być to tylko zmyłka tym
    bardziej że dopiero weszły nowe promocje (DSL 24) ale może ktoś z Was wie
    coś więcej bo oczywiście infolinia polpaka "milczy jak zaklęta" na ten
    temat.

    PS. Proszę nie bić - nie rozsiewam plotek (znaczy sie staram:) tylko chce
    się dowiedzieć.

    Pozdro dla grupy

  • 2. Data: 2005-06-23 13:08:11
    Temat: Re: DSL 3 Mbit ???
    Od: Neas <n...@n...invalid>

  • 3. Data: 2005-06-23 13:20:21
    Od: Bartłomiej Leszak <b...@w...wp.pl>

    > A co z uploadem? 3/0.25 będzie? To już lekka przesada.

    Już sobie wyobrażam rozmowe na infolinii:
    - Prosze Pani, zglaszalem, ze na laczu nie moge uzyskac 3Mbit w
    imporcie.
    - Mam odpowiedz z pionu sieci, ze ma pan wysycony upload i przy takiej
    sytuacji nie moze to dzialac.
    - Ale tam prawie same ACKi lecą.
    - PCK czy cos innego, wszystko jedno.

    ;)

    --
    Bartłomiej Leszak
    <b...@w...wp.pl>

  • 4. Data: 2005-06-23 13:23:30
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Neas <n...@n...invalid> nabluzgał:

    > A co z uploadem? 3/0.25 będzie? To już lekka przesada.

    Co za problem, pewnie będziesz mógł dopłacić niewielkie 100zł za każde kolejne
    256kbps uploadu. ;>

    --
    Jakub Klama, jceel, Częstochowa.
    For more info finger jceel at remotehell.visible.pl.

  • 5. Data: 2005-06-23 13:24:00
    Od: "Mariusz" <...@...pl>

> [...]
    > imporcie.
    > - Mam odpowiedz z pionu sieci, ze ma pan wysycony upload i przy takiej
    Ale ja poważnie pytam - ponoć już nawet niektórzy to testują

  • 6. Data: 2005-06-23 14:34:54
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jakub Klama <j...@a...org> wrote:
    > Neas <n...@n...invalid> nabluzgał:

    > Co za problem, pewnie będziesz mógł dopłacić niewielkie 100zł za każde kolejne
    > 256kbps uploadu. ;>

    ... zdrapkami albo w Euronecie ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2005-06-23 15:05:43
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Neas posłał(a) w świat wiadomość

    > A co z uploadem? 3/0.25 będzie? To już lekka przesada.

    Z czysto marketingowego punktu widzenia do świetna oferta.

    TP w końcu porządkuje ofertę.

    Limitowana Neostrada dla domowych użytkowników.
    Nielimitowany DSL dla fim.
    Polpak dla mikroproviderów.

    DSL z relatywnie dużym uploadem szkodzi przychodom TP, takk, jak szkodziła
    nielimitowana Neostrada.
    256 kbps wysycą ze dwa GaduGadufony i SkypeOnety, więc nie bardzo da się na
    takim łączu stawiać osiedlówki na pięćdziesiąt osób.

    A zysk z kilkudziesięciu, choćby najmniejszych Neostrad, jest większy, niż
    z jednego, najdroższego DSLa.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 8. Data: 2005-06-23 19:38:42
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Z czysto marketingowego punktu widzenia do świetna oferta.
    >
    > TP w końcu porządkuje ofertę.
    >
    > Limitowana Neostrada dla domowych użytkowników.
    O tam... Polpak też jak najbardziej dla firm ale o troszkę wiekszych
    wymaganiach odnosnie uploadu.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 9. Data: 2005-06-23 20:17:18
    Od: "Bartłomiej Leszak" <b...@w...wp.pl>

    > O tam... Polpak też jak najbardziej dla firm ale o troszkę wiekszych
    > wymaganiach odnosnie uploadu.

    Dla znacznej większość firm bym powiedział nawet.
    Bo wśród strategii informatycznej większości firmy leży:
    "przesyłamy sobie wszystko, niezależnie od wielkości, i choćby z biurka na
    biurko, e-mailem"
    ;)

    --
    Bartłomiej Leszak
    <b...@w...wp.pl>

  • 10. Data: 2005-06-23 20:28:30
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Mariusz napisał(a):
    > Na alt.neostrada ktoś napisał że ponoć dsl ma być zwiększany na zasadzie jak
    > przed rokiem czyli 1-> 2 a 2->3 Mbit. Wiem że może być to tylko zmyłka tym

    może nawet coś w tym być, bo się zaczyna na pl.internet.komunikaty to
    samo co przed rokiem: po kolei miastami, że mogą wystąpić zakłócenia neo
    i DSL - jakby coś mieli robić powazniejszego. No, chyba, że to zbieg
    okoliczności.

    wojtek