eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDSL TP - Tepsa blokuje porty :) › Re: DSL TP - Tepsa blokuje porty :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.lukawski.pl!news.luk
    awski.pl!not-for-mail
    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: DSL TP - Tepsa blokuje porty :)
    Date: Wed, 29 Nov 2006 01:26:50 +0100
    Organization: Lukawski.pl
    Lines: 58
    Message-ID: <ekik49$h3k$1@news.lukawski.pl>
    References: <ekidpc$7i9$1@atlantis.news.tpi.pl> <ekif7c$2hi8$1@news2.ipartners.pl>
    <ekiho6$3pq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: winda.lan.lukawski.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lukawski.pl 1164760009 17524 10.0.0.2 (29 Nov 2006 00:26:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@l...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Nov 2006 00:26:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (Windows/20061025)
    In-Reply-To: <ekiho6$3pq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79272
    [ ukryj nagłówki ]

    Mateusz Pronobis wrote:
    > Tomasz Śląski wrote:
    >> Użyszkodnik Radoslaw HORODNICZY napisał:
    >>> Dzis dostalem pismo ze tpsa na DSLach poblokowala porty
    >>> (z tego co pisza wszystkim) 135,139,445 itp...
    >>> Bardziej swiadomi moga sobie odblokowac via WWW
    >>> mniej swiadomi pewnie oleja co powinno sie odbic na mniejszej ilosci
    >>> smieci w polskim internecie :)
    >>> imho dobry krok o pare lat za pozno :)
    >>
    >> Powinni jeszcze zablokowac by default to samo na Nerwozdradach,
    >> tudzież dodać do blokad port 25. Kto jest świadomy, to sobie odblokuje.
    >>
    > tak :) a pozniej 95% pracownikow telepunktow popelnilo by samobojstwa ;)
    > bo klienci by przychodzili i mowili ze im nie dziala :)

    Troche zbaczam z tematu, ale tropem samobójstw ;):

    Moim zdaniem działa tam pewna forma sztucznej inteligencji:

    - nie działa mi xxxx
    - zlecenie wprowadzone do systemu, nasi pracownicy już nad tym pracują,
    [w nowszej wersji: przepraszamy za zaistniałe problemy]
    - a kiedy będzie działać ?
    - w ciągu kilku|kilkunastu|do 7|do 14 dni (niezależnie od rodzaju
    problemu) ;)

    Jeżeli teraz zwolnią 50% zasobów osobowych BOK (z całym szacunkiem dla
    osób tam pracujących, za sprawnym działaniem musi kryć się sprawna
    organizacja - w TP tego nie ma - nikt mnie nie przekona, że jest
    inaczej), to w zdecydowanej większości przypadków wiele się nie zmieni
    (w kwestii załatwienia czegokolwiek) - co najwyżej dłużej poczekasz na
    zgłoszenie się operatora.

    Z BOK'ami bywa różnie, dla przykładu, chcesz zwiększyć łącze w UPC ?
    dzwonisz i w ciągu 1-2 godzin masz już szybsze. Przyrównaj to do TP...

    W rzeczywistości równoległej:

    - chciałbym skorzystać z promocji zimowej i zmienić łącze z DSL2000 na
    DSL8000
    - bardzo się cieszymy z Pana wyboru, do 1 godziny technik sprawdzi łącze
    pod kątem warunków technicznych i skontaktuje się z Panem w celu
    ewentualnej rekonfiguracji routera.

    itd.. itd..
    ;)


    pozdrawiam


    >


    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: