  • Data: 2008-03-06 15:43:23
    Temat: Re: DSL TP - tylko według cennika?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Mar 2008 19:13:15 +0100, Kuba napisał(a):

    > Siak nie ma jak jest? 6Mbps na 512 kbps również w Multimo. A jeśli
    > potrzebujesz stałą podsieć IP to IBD - promocje są, dobre ceny też. Skoro
    > Multimo działa to po co zmieniać na &tp?

    No właśnie szukam gdzie się da na tej stronie multimo CZEGOKOLWIEK o
    prędkości wychodzącej... W końcu mam - faktycznie, teoretycznie przy 6144
    jest 512kbps out...

    Tylko boję się jednego: 6144 to często jest zbyt wiele jak na wydajność
    linii. Gdy się ma neostradę, to jeszcze coś można zdziałać - i w razie czego
    przejść na niższą opcję. Gdy mam multimo, to w przypadku problemów
    technicznych mogę jedynie zadzwonić na infolinię multimo - a tamci po jakimś
    czasie przekażą to do tpsa... i nastąpi klasyczna spychologia, którą miałem
    już okazję zaobserwować przy problemach z przejściem neo->multimo :(

    Czy jest jakaś prosta metoda na sprawdzenie parametrów linii? Szukałem
    czegoś na ten temat ale wszędzie mowa o podłączeniu modemu tepsy i
    sprawdzaniu parametrów pod windows - tymczasem ja mam tylko starego asmaxa
    804gu i nie widzę niczego na temat siły sygnału... Jedyne co znalazłem to
    to:

    Modem Status:
    ------------------
    Connection Status: Connected
    Us Rate (Kbps): 320
    Ds Rate (Kbps): 1312
    Us Margin: 31
    Ds Margin: 31
    Modulation: 1
    LOS Errors: 0
    Ds Line Attenuation: 5
    Us Line Attenuation: 1
    Path Mode: Fast Path

    Jakieś sugestie jak to najprościej zrobić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004