  • 1. Data: 2008-03-05 15:27:37
    Temat: DSL TP - tylko według cennika?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Akurat dobiega końca nasza umowa z Multimo... I wszystko by było super, bo
    działa bez zarzutu i nie ma tego debilnego przymusowego rozłączania co 24
    godziny, ale... No właśnie. Co mi po łączu skoro wychodzące jest nadal
    256kbps :(

    Zajrzałem na stronę TP - i widzę, że nie ma tam praktycznie NIC dla chętnych
    wziąć DSL! Jest tylko pseudopromocja "pakiet dla nowych firm" - nic nie warta,
    bo po pierwsze wciskają niepotrzebny ISDN, a po drugie dziękuję za
    trzymiesięczne zwolnienie z opłat przy umowie 24-miesięcznej :)

    Czy ja źle szukam, czy też TPSA nie ma żadnej oferty dla kogoś kto chce mieć
    więcej niż 256kbps przepustowości wychodzącej?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2008-03-05 15:46:40
    Temat: Re: DSL TP - tylko według cennika?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Czy ja źle szukam, czy też TPSA nie ma żadnej oferty dla kogoś kto chce mieć
    > więcej niż 256kbps przepustowości wychodzącej?

    Pewnie za kilka dni pojawi się odświeżana po raz n-ty, 'promocja wiosenna'.

    a.

  • 3. Data: 2008-03-05 18:13:15
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

> [...]
    > działa bez zarzutu i nie ma tego debilnego przymusowego rozłączania co 24
    > godziny, ale... No właśnie. Co mi po łączu skoro wychodzące jest nadal

    Siak nie ma jak jest? 6Mbps na 512 kbps również w Multimo. A jeśli
    potrzebujesz stałą podsieć IP to IBD - promocje są, dobre ceny też. Skoro
    Multimo działa to po co zmieniać na &tp?

    Pozdr,
    K.

  • 4. Data: 2008-03-05 20:18:25
    Od: RaV <t...@o...pl>

    Kuba pisze:

> [...]
    > potrzebujesz stałą podsieć IP to IBD - promocje są, dobre ceny też. Skoro
    > Multimo działa to po co zmieniać na &tp?

    Np. dlatego że w Multimo na 6mbit pingi są zbyt wysokie, poza tym nie
    każdemu pójdzie te 6 mbit, ale ponoc TP ma wprowadzić DSL synchroniczne
    1mbit/1mbit. Trzeba poczekać na promocję... Poza tym 512kbit uploadu
    przy 6mbit to trochę za mało...

  • 5. Data: 2008-03-05 20:26:17
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "RaV" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > każdemu pójdzie te 6 mbit, ale ponoc TP ma wprowadzić DSL synchroniczne
    > 1mbit/1mbit. Trzeba poczekać na promocję... Poza tym 512kbit uploadu przy

    Skąd ta informacja? Jakiś pewniak? Od handlowca jakiegoś?
    Szczerze jestem zainteresowany taką ofertą 1 na 1 o ile nie będzie w cenie
    jak FR.....

  • 6. Data: 2008-03-05 20:53:29
    Od: glappo <g...@b...plAM>

    Wemif pisze:

    > Pewnie za kilka dni pojawi się odświeżana po raz n-ty, 'promocja wiosenna'.
    >
    > a.
    raczej tp szybko nie zrobi promocji na internetdsl, wiec nie nalezy
    niczego sie spodziewac co najmniej do kwietnia jak nie dluzej
    a kiedy juz zrobi to nie nalezy spodziewac sie czegos lepszego od
    promocji wiosennej
    takie zycie, takie tp, taki nowy glownodowodzacy ;-)

  • 7. Data: 2008-03-05 20:55:05
    Od: RaV <t...@o...pl>

    Łukasz Pierzchalski pisze:
> [...]
    >
    > Skąd ta informacja? Jakiś pewniak? Od handlowca jakiegoś?
    > Szczerze jestem zainteresowany taką ofertą 1 na 1 o ile nie będzie w cenie

    http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?p=161674#p
    161674

  • 8. Data: 2008-03-05 21:02:02
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    > http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?p=161674#p
    161674

    Na to raczej bym nie liczył.
    Bardziej liczę na to, że jeśli nie wrzucą promocji wiosennej na iDSL - to
    będą na masy sprzedawać Biznes IP na SHDSL.

  • 9. Data: 2008-03-05 21:16:20
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia środa 05 marca 2008 21:18, RaV napisał(a):

    > ale ponoc TP ma wprowadzić DSL synchroniczne 1mbit/1mbit.

    Synchroniczne czy symetryczne?

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 10. Data: 2008-03-05 21:57:23
    Od: RaV <t...@o...pl>

    Kajetan Staszkiewicz pisze:

    > Synchroniczne czy symetryczne?