  • 31. Data: 2005-11-24 15:05:31
    Temat: Re: DSL tp 6 miesiecy za 1zl
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    W dniu Thu, 24 Nov 2005 14:59:05 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
    Tomasz Trystula pozwoliła sobie popełnić co następuje:
    >Teraz tylko przez pierwsze 6 miesiecy koszty Tpsa wziela na siebie,

    Hihi, pewnie prezes po nocach siedzi w piwnicy i drukuje te banknoty,
    którymi pokryje koszty, które "Tpsa wziela na siebie"

    --
    [------------------------] Ja jestem człowiek zajęty, piję to, co mam
    [ K...@e...eu.org ] pod ręką.(Saddie)

  • 32. Data: 2005-11-24 15:19:46
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > no i ?
    >
    > ja kiedys kupilem aktywacje w Plus GSM za 2000 zl
    > i do tego aparat a drugie 2000 zl

    Po co bzdury piszesz? Operatorzy GSM od lat mają promocje także dla
    osób przedłużających umowy, umożliwiają też zawarcie nowej umowy,
    jeśli komuś nie przeszkadza zmiana numeru. Jeśli wprowadzane są nowe
    taryfy, to można na nie przejśc ze starych.

    Tymczasem TPSA olewa zupełnie stałych klientów, od lat płacę te 249
    zł netto za DSL w domu i obecnie dostaję za to 1/0.25, a nowi 4/0.5 (co
    oznacza, że pośrednio ich sponsoruję). I co z tego, że mają lojalkę,
    też bym mógł podpisać. Niech by nawet promocja dla stałych była
    nieco mniej korzystna, ale nie ma żadnej! Dlatego rozglądam się za
    innym ISP, który traktuje inaczej swoich stałych klientów.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 33. Data: 2005-11-24 16:52:14
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 23 Nov 2005 12:56:52 +0000 (UTC), Wemif napisał:
    > Pojawila sie nowa promocja na internetdsl.pl przy podpisaniu
    > umowy na 24 miesiace, 6 miesiecy abonamentu za 1zl, a kolejne
    > za 4Mbps/512kbps za 299zl+vat, calkiem niezle...

    A możesz podać źródło, bo jakoś na stronie &TP nie widze takiego info.

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 34. Data: 2005-11-24 17:29:59
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    http://internetdsl.pl

  • 35. Data: 2005-11-24 18:57:40
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Neas <n...@n...invalid> wrote:

    > oznacza, ?e po?rednio ich sponsoruj?). I co z tego, ?e maj? lojalk?,
    > te? bym m?g? podpisa?. Niech by nawet promocja dla sta?ych by?a
    > nieco mniej korzystna, ale nie ma ?adnej! Dlatego rozgl?dam si? za

    Jesli Ci sie skonczyla umowa na 24 czy 32 miesiace to mozesz podpisac
    lojalke np. TP24 z rabatem, zapytaj swojego opiekuna.

    a.

  • 36. Data: 2005-11-24 19:23:25
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Thu, 24 Nov 2005 18:29:59 +0100, Kamil Bardoń napisał:
    > http://internetdsl.pl

    Fucktycznie, zapimniałem że &TP ma rozdwojenie jaźni ;-)

    BTW: słyszeliście reklame (chyba Multimedia Polska):

    ...ach ci Francuzi....

    No umarłem ze śmiechu :-)

  • 37. Data: 2005-11-24 19:55:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Przeniesienie łącza na inny numer jest związane z rozwiązaniem umowy
    > zawartej dla określonego numeru linii abonenckiej i zawarciem nowej
    > umowy dla nowego numeru linii. Jeżeli nie występuje zmiana Abonenta
    > opłata pobierana jest zgodnie z Tabelą inne opłaty p.4 i wynosi 50 %
    > właściwej opłaty instalacyjnej. Kiedy następuje zmiana Abonenta
    > pobierana jest standardowa opłata instalacyjna wynikająca z cennika.
    >

    > Za przeniesienie też płaci się pieniądze i chyba nawet równowartość za
    > rozwiązanie umowy.

    Przypominam koleżeństwu, że istnieje (w kategoriach uprawnień abonentów)
    przeniesienie numeru w ramach sieci tego samego operatora do innej
    lokalizacji w tej samej strefie numeracyjnej (art. 70 Prawa
    telekomunikacyjnego). MOżna z tym pokombinować :-P

    M.

  • 38. Data: 2005-11-24 19:56:08
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Neas napisał(a):

    > Chello to jakby co innego, po pierwsze brak stałego IP (a w DSL4 jest 5
    > stałych numerów), po drugie różne ograniczenia w dzieleniu łącza, po
    > trzecie jakieś numery z routingiem czy priorytetowaniem ruchu (o czym
    > można tutaj przeczytać). Zupełnie nieporównywalne.

    Nie wiem, jak rozumieć 'różne ograniczenia w dzieleniu łącza' i czy nie
    chodzi o to samo, co chciałem dodać, czyli, że legalnie poza lokal
    wyprowadzić chello raczej nie mogę, a internetDSL owszem, a nawet
    pobierać za to opłatę, od - dajmy na to - jednego sąsiada:-)

    cite z chello.pl:
    ' Czy mogę podłączyć do chello kilka komputerów?
    Tak, wystarczy, że wybierzesz chello plus (podłączenie do trzech
    komputerów domowych) lub chello ultra (podłączanie do pięciu komputerów
    domowych). '

    ..litości..:-)

    Pozdrawiam,

  • 39. Data: 2005-11-24 20:11:08
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):
    [cut]
    > przenosisz DSLa razem z telefonem. Jak nie ma możliwości podłączenia
    > telefonu to
    > i DSLa nie przeniosą (np do chatki w lesie) a jak nie ma takiej możliwości
    > to wypowiadasz tylko DSLa
    > Sprawdzone.

    A co z linią telefoniczną? Ginie/zakładam nową/zostaje bez zmian? Tak z
    ciekawości już pytam:-)

  • 40. Data: 2005-11-24 20:15:52
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Neas napisał(a):
    [cut]
    > Może byś się trochę wysilił i zajrzał do cennika? Standardowa cena za
    > DSL4 to 449 zł netto miesięcznie. Może nie ponad, dokładnie 2x (jeśli
    > Twoje wyliczenia ceny w promocji są OK, nie chce mi się sprawdzać).

    Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące, standardowa opłata abonamentowa,
    nie zmniejsza się?