  • Data: 2016-05-25 12:32:52
    Temat: Re: Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 25 May 2016 11:59:14 +0200, Liwiusz

    > W jakich miejscach?
    > W takich, gdzie może nas zastać złe oznakowanie?

    Co znaczy "zastać"? Czy do Ciebie dociera, że ten system to wspomagacz w
    ściśle określonych sytuacjach, jak każdy inny system WSPOMAGAJĄCY kierowcę,
    a nadal kierowaniem pojazdem oraz odpowiedzialnością jest obraczony
    KIEROWCA siedzący za kierownicą? To nie jest system autonomiczny -- jak to
    zrozumiesz, to wróć do dyskusji.

    > Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system
    > automatycznego auta to shit.

    Największy "shit" to jest jak ludzie nie rozumieją prostych rzeczy.

    Przywołuje mi to na myśl takich oszołomów co powodują wypadek, bo nawigacja
    im kazała TERAZ skręcić w prawo, gdy auto było na lewym pasie.

    --
    Pozdor
    Myjk