    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming,pl.comp.lang.c
    Subject: Re: Dane przekazywane pomiedzy JEE a C# .NET
    Date: Thu, 24 May 2012 14:34:10 +0200

    Jacek Czerwinski wrote:

    > Więc pytam o LEKKIE (nie wymagające środowiska) webserivce

    IIS masz teraz na każdym Windowsie a jeśli nie chcesz, to masz chociażby
    lekki serwerek Cassini, który obsługuje każdą wersję .NET Frameworka. Jeśli
    i to ci nie pasuje, to możesz skorzystać z WCF, które możesz uruchomić jako
    zwykłą windowsową usługę i też będzie ci nasłuchiwać na wybranym porcie i
    zwracać dane w dowolnej postaci (nawet JSON). Z .NETem tutaj problemów nie
    ma, większe możesz napotkać po stronie klienta ale ja tutaj już ci nic nie
    doradzę, bo Javy uczyłem się lata temu. Jakieś biblioteki do konsumowania WS
    na pewno ma.
    yamma