eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDarmowe szkolenia - JavaScript dla backend developerów - 20-21 lutego | Kraków › Re: Darmowe szkolenia - JavaScript dla backend developerów - 20-21 lutego | Kraków
    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Darmowe szkolenia - JavaScript dla backend developerów - 20-21 lutego |
    Kraków
    Date: Thu, 11 Feb 2010 12:19:08 +0100

    Tomasz Mazur pisze:
    > Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na darmowe szkolenia, które
    > mają na celu zbudowanie dyskusji i wymiany informacji o zaawansowanych
    > technikach programistycznych w języku JavaScript.

    > Jak się zgłosić?
    > Zobacz tutaj:
    > www.rekrutacyjny.pl/szkolenia.php

    Przerost JavaScriptu (albo styli) na tej stronie, jakiś szajs się
    otwiera. Nie macie od tego jakiś ludzi?

    Zapytam kolegów: jakie technologie z backendowym JS są aktywne?
    Ja znam serwery Suna/Netscape, ale to już historia... (co nie znaczy że
    jestem ich przeciwnikiem)

    Chyba że komisja specjalna do spraw afer przedefiniowała słowo
    "backend", nie oglądałem dawno telewizji