  • 1. Data: 2010-02-11 11:07:11
    Temat: Darmowe szkolenia - JavaScript dla backend developerów - 20-21 lutego | Kraków
    Od: Tomasz Mazur <n...@g...com>

    Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na darmowe szkolenia, które
    mają na celu zbudowanie dyskusji i wymiany informacji o zaawansowanych
    technikach programistycznych w języku JavaScript.

    Proponowane szkolenia:
    - JavaScript dla backend developerów | 20-21 lutego 2010 | Kraków
    - Obiektowy JavaScript
    - Praktycznie zaawansowany JavaScript | 20-21 lutego 2010 | Warszawa

    Szczegóły pod linkiem:
    www.rekrutacyjny.pl/szkolenia.php

    Kto prowadzi?
    Wszystkie szkolenia prowadzą osoby mające minimum 5-6 lat doświadczeń
    w technologiach JavaScriptowych oraz kilkuletnią praktykę szkoleniową.
    Więcej informacji na www.

    Jak się zgłosić?
    Zobacz tutaj:
    www.rekrutacyjny.pl/szkolenia.php

    Serdecznie zapraszam
    Tomasz Mazur

    PS.
    Wkrótce szkolenia w innych miastach Polski
    Już teraz możesz zgłosić swoje zainteresowanie:

  • 2. Data: 2010-02-11 11:19:08
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tomasz Mazur pisze:
> [...]
    > mają na celu zbudowanie dyskusji i wymiany informacji o zaawansowanych
    > technikach programistycznych w języku JavaScript.

    Przerost JavaScriptu (albo styli) na tej stronie, jakiś szajs się
    otwiera. Nie macie od tego jakiś ludzi?

    Zapytam kolegów: jakie technologie z backendowym JS są aktywne?
    Ja znam serwery Suna/Netscape, ale to już historia... (co nie znaczy że
    jestem ich przeciwnikiem)

    Chyba że komisja specjalna do spraw afer przedefiniowała słowo
    "backend", nie oglądałem dawno telewizji