  • Data: 2015-01-29 12:08:26
    Temat: Re: Dawno nie było o sporcie :)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie nadal jeden klik, na głównej stronie mam WRC 2015.
    > Pirelli swoim filmem chwali się jakby "głębiej" -
    > pirelli.com->motorsport->rally->WRC no i dopiero tu można coś zobaczyć.
    > Czyli jest to informacja którą nie chcą się chwalić komuś kto szuka opon
    > (bo ten tam nie zabłądzi).

    Jeden klik to jest zakladka, nastepny to jest albo film albo jakas
    informacja. Po jednym niczego sie nie dowiesz, oprocz tego, ze byl taki
    rajd.
    Ale ok to drobiazg.

    > Nie sądzę żeby to działało tak że ten zainteresowany będzie szukał
    > informacji o tym kto i na czym wygrał Monte Carlo kupując opony.

    To sie nazywa marketing internetowy, inaczej publikacja tego typu informacji
    na stronach byłyby bez sensu

    > Po to Michelin czy Pirelli ładują pieniądze w WRC, żeby pokazać zjadaczowi
    > chleba reklamę w której ich opona zamontowana jest na samochodzie który
    > zdobywa mistrzostwo świata w rajdach.

    Nie kazdy oglada rajd na zywo czy w tv.

    > No tak, fajni rajdów w Polsce to taaaaka wielka grupa docelowa.

    Slyszysz to czego nie powiedzialem, albo celowo konfabulujesz.
    Nie "taaaaka wielka grupa docelowa", tylko w jakims stopniu.

    > Heheh... chyba masz jakąś inną stronę Pirelli niż ja :)

    Nieporozumienie, albo sie czepiasz.
    O tym , ze guma byla szybsza powiedzial osobiście w wywiadach dla mediow.
    Na stronie Pirelli, że byli najszybszą kombinacją, wiele nie zmienia

    > No pewnie wtedy na głównej stronie michelin.com nie będzie odnośnika do
    > tego jak to Kubica wygrał rajd - pewnie będzie na jakiejś tam podstronie o
    > motosrporcie.
    > Za to pewnie na głównej pirelli.com będzie.

    Ja sie pytam jak Michelin przelozy swoja porazke na sukces,
    bo wedlug ciebie wychodzi, ze w ogole nie powinni o tym pisac jako
    , ze drugi nic nie znaczy.

    > Tu akurat miałem na myśli konkurencję zespołów fabrycznych.

    Twierdzisz, ze inne zespoly fabryczne uczestniczace w wrc nie sa
    zainteresowane zdobyciem tytulu ?
    Dodatkowo wożą się bezsensownie na drugim nic nie znaczącym miejscu ?
    Dawno nie slyszalem czegos bardziej absurdalnego.
    Mogę się zgodzić, że kilka zespołow w F1 ściga się w drugiej lidze w
    nadziei, ze za jakis czas będzie lepiej, ale nie dlatego, ze maja taki model
    biznesowy :)
    Jeśli nie, wycofują się i próbuja inne. Czasmi jeden sezon wystarczy, zeby z
    przecietnej ekipy zrobic mistrza i to bez duzych pieniedzy.
    Przypomnij sobie sukces Brawn GP.

    > Jak ktoś powie w reklamie że na ich oponie ktoś wygrał odcinek rajdu...
    > Wybacz, ale to będzie po prostu żałosne.
    > W marketingu nie ma drugich miejsc.
    > Taka reklama to byłby strzał we własne kolano.

    Nie, to nie jest żałosne. Tak wlasnie zrobilo Pirelii.
    Wystarczy to tylko ładnie ubrać w słowa i info idzie w świat cytowane przez
    większość serwisów motorsportu.
    Świetna reklama.

> [...]
    > Fakt jest taki że żaden z zespołów fabrycznych Kubicy nie pozyskał jako
    > swojego kierowcyna ten sezon imusi jeździć u siebie, za swoje.
    > No chyba że to była wyłącznie jego decyzja i wolał A-style niż VW :)
    > Mimo wszystko sądzę, że zespoły fabrycznie nie zdecydowały się podpisać z
    > nim umowy, bo uznały że w danym sezonie się im to (jeszcze) nie opłaca, bo
    > osiągną lepsze wyniki z innymi kierowcami którzy byli na rynku.
    > Reszta to już dorabianie do tego ideologii - owszem Citroen miałby pewnie
    > dodatkowe koszty związane z kontraktem z Lotosem, ale ciekawe z czym

    Fakt jest taki, ze nie chcesz zrozumiec tego co ci wcześniej napisalem,
    mimo, ze masz czarno na balym..
    O VW nie wspominalem bo tam miejsca byly zajete i trudno sie dziwic. W
    mistrzowskim teamie eksperymenty nie sa wskazane jesli wszystko trybi jak
    nalezy.
    Wspominalo sie niby cos o Polo dla Kubicy ale producent na razie nie chce
    udostepniac auta prywatnym zespolom jak robi to citroen czy ford.
    A-style to ma byc krotka wspolpraca, potem juz swoj wlasny RK WRT,
    przynajmniej w tym roku.
    Nie wiemy czy Kubica jezdzi za swoje czy nie. Nie znasz jego kontraktow
    sponsorskich. Widocznie stwierdzil, ze tak bedzie lepiej. ale widzę, że
    wiesz lepiej od niego, niech tak bedzie. Badz przekonany o swoich sądach :)

    > No i w sumie jeździl.
    > Tak jak wcześniej jeździł tylko Citroen.

    I nikt wiecej nie startowal ? To ciekawe :)

    > To nie jest do końca tak że inni nie potrafią dorównać - wychodzą raczej z
    > założenia że nie opłąca się zaryzykować pieniędzy potrzebnych na
    > dorównanie.

    A skad wiesz kto ile wyklada ? W F1 w 2014 ocenia sie, ze RBR i Ferrari
    mialy wiekszy budzet od Mercedesa i co robi Ferrari:
    http://www.sportowefakty.pl/formula-1/440546/ferrari
    -zwiekszy-budzet-by-gonic-mercedesa