  • Data: 2015-01-29 18:05:21
    Temat: Re: Dawno nie było o sporcie :)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do szutrów to też nie jestem taki przekonany.

    Wlasnie, a wrc to w wiekszosci szutry.

    > Patrząc na postępy jakie robi, praktycznie z rajdu na rajd, do tego
    > dodając
    > że jako zespół prywatny chyba nie ma ograniczeń co do testów w tym
    > sezonie,

    Moze startowac w innych malych rajdach i osobiscie traktowac je jako testy.
    Testy w sensie stricte sa zabronione.

    > to bardziej bym się martwił czy auto podoła, bo Robert myślę że da radę.
    >
    > Liczę na Rajd Polski.

    Czy ja wiem. To trudny rajd o zmiennej nawierzchni typu piach, błoto,
    dziury, kamienie pod mchem, czy inne wystajace karpy :)
    Niestety rowniez o kiepskiej organizacji, chociaz ostatni przekaz
    multimedialny byl calkiem spoko gdyby nie zatkane serwery. Teraz weszlo to
    wrc+, wiec pewnie nie beda juz ogolnie dostepne namiary gps.