  • Data: 2010-04-26 11:52:55
    Temat: Re: Dbałość o lakier samochodu
    Od: "m" <...@n...pq> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:4bd55fbc$0$2590$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czytałem kiedyś, że lakier w nowym samochodzie jest miękki, więc nie
    > powinno się przez pierwszy okres użytkowania myć go np na myjni
    > automatycznej. Ile w tym prawdy to nie wiem.

    Tak, max przez miesiąc od wyjazdu z fabryki

    > Nie uważam, że jesteś trollem, nie sądzę także, że auto to dorobek twojego
    > życia. Po prostu dbasz o samochód, w polskim narodzie jest to zjawisko
    > obce dlatego nie dziw się opinii innych którzy tak głupio komentują
    > twojego posta.

    Dba się o to, o co warto dbać, o to co jest drogie lub rzadkie.
    Dla kogoś dupowóz to narzędzie, dl innego przedmiot kultu
    Wycieczka w celu mycia jest kosztowniejsza od efektu
    Łopatę do kopania w ogródku czy odgarniania śniegu też można po każdym
    użyciu myć, malować, naprawiać

    Pewien byznesmen był bardzo wkurwiony, gdy dowiedział się, że jego znajomy
    kupił nowego merca, 3 miesiące młodszego niż jego.
    Jedni zmieniają auto co kwartał inni kupują pełnoletnie
    Jedni się o nie troszczą bardziej niż o dziecko, inni maja to w dupie,
    zepsuje się, to assistance przywiezie inny egzemplarz, a złoma zabierze.