  • 1. Data: 2010-04-25 20:36:43
    Temat: Dbałość o lakier samochodu
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    Witam!

    Pozwolę sobie otworzyć taki wątek.

    Jak dbać o lakier nowego samochodu, przede wszystkim
    jak często myć? Czy korzystać z myjni, jeśli tak to z jakiej?

    W szczególności interesuje mnie najlepszy sposób usuwania
    z samochodu ptasich odchodów, których nie da się uniknąć.
    Pojawiają się one bardzo często i trudno za każdym razem
    myć cały samochód. Jak je usuwać?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2010-04-25 20:42:13
    Temat: Re: Dbałość o lakier samochodu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Ewa wrote:
    > Jak dbać o lakier nowego samochodu,

    Woskować woskiem z uszu.

    > przede wszystkim jak często myć?

    Co wieczór.

    > Czy korzystać z myjni, jeśli tak to z jakiej?

    Tylko z takiej, gdzie myjące są topless -- samochód to lubi.

    > W szczególności interesuje mnie najlepszy sposób usuwania z samochodu
    > ptasich odchodów, których nie da się uniknąć.

    Złapać tego, co nafajdał i kazać mu to wszamać.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-25 21:12:50
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 25-04-2010 20:36, Ewa pisze:
> [...]
    > z samochodu ptasich odchodów, których nie da się uniknąć.
    > Pojawiają się one bardzo często i trudno za każdym razem

    czy samochod jest dla ciebie dorobkiem zycia? ;]

  • 4. Data: 2010-04-25 21:17:16
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    > czy samochod jest dla ciebie dorobkiem zycia? ;]

    Kumpel z roboty tez sie tak naśmiewał z tych co dbali o swoje nowe
    samochody, do czasu jak jemu ktoś lekko puknął na parkingu w 10cio
    letnie punto.
    O mało sie nie osrał z powodu małego wgniecenia blachy i kilku rys na
    lakierze.
    Powiedz gdzie parkujesz a ja podjadę tam i zobaczymy czy będziesz miał w
    dupie to co zastaniesz na swoim samochodzie rano.

  • 5. Data: 2010-04-25 23:01:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ewa n...@w...pl ...

> [...]
    > z samochodu ptasich odchodów, których nie da się uniknąć.
    > Pojawiają się one bardzo często i trudno za każdym razem

    osobiscie - nie wierze, ze nie jestes trollem.

  • 6. Data: 2010-04-26 07:17:18
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    > osobiscie - nie wierze, ze nie jestes trollem.

    Dlaczego? Myślałam, że może istnieje jakiś płyn, którym zamiast
    wodą należy usuwać ptasie odchody z uwagi na ich szybkie
    wżeranie się w lakier.

    A Ty nie usuwasz tych kupek i jeździsz takim obes... samochodem
    do najbliższego mycia całego auta?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2010-04-26 08:01:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dlaczego? Myślałam, że może istnieje jakiś płyn, którym zamiast
    > wodą należy usuwać ptasie odchody z uwagi na ich szybkie
    > wżeranie się w lakier.

    dlatego, ze zadajesz pytania, jakbys wlasnie cały dorobek zycia
    zainwestowała w samochód.
    Nie wiem, dlaczego akurat kupka ptasia miałby jakos bardziej wzerac sie w
    auto, niz woda ze sola, kupa, w ktora wjedzie sie na drodze itp.

    > A Ty nie usuwasz tych kupek i jeździsz takim obes... samochodem
    > do najbliższego mycia całego auta?

    jakby obsrały mi ptaki z Hitchcocka, pojechałbym na myjkę od razu.
    Jakby obsrał jeden - w zaleznosci od miejsca, nie zrobiłbym nic,
    ewentualnie przetarłbym przy okazji wizyty na stacji, ewentualnie wziałbym
    gabke z pianą, albo zwykła szmate.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 8. Data: 2010-04-26 08:17:43
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Nie wiem, dlaczego akurat kupka ptasia miałby jakos bardziej wzerac sie w
    > auto, niz woda ze sola, kupa, w ktora wjedzie sie na drodze itp.

    Zostaw to kiedys na miesiąc (ja mniej-wiecej tak czesto myje auto) to
    zobaczysz, co moze poczynic dla lakieru auta...

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 9. Data: 2010-04-26 08:26:05
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Dlaczego? Myślałam, że może istnieje jakiś płyn, którym zamiast
    > wodą należy usuwać ptasie odchody z uwagi na ich szybkie
    > wżeranie się w lakier.

    Ja - jesli g..no lezy na aucie juz dlugo i w rażącym wzrok miejscu
    uzywam plynu do rozpuszczania robali z maski.

    A jak jest tego duzo - jade na myjnie.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 10. Data: 2010-04-26 10:29:55
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Ewa" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak dbać o lakier nowego samochodu, przede wszystkim
    > jak często myć? Czy korzystać z myjni, jeśli tak to z jakiej?

    Pochwal się co to za ałto ? Szpark , mała cytrynka, czy fabja?

    Gówienko zmywaj wodą i chusteczka, szmatą , gąbką, rękawem, jak je
    zauważysz.
    Na myjnie jeździsz jak uznasz za stosowne, czasami co 10km, czasami co
    tydzień, czasem co rok podczas przeglądu okresowego, czasem przed każdym
    wjazdem do garażu.
    Myjesz sama pod blokiem, obok pałacu, na myjni automatycznej albo ręcznej na
    leniucha za 79zł.
    Wybór należy do ciebie
    Po jakimś czasie ci się znudzi i umyjesz jak już tablic nie da się
    przeczytać.