  • Data: 2013-02-28 16:19:14
    Temat: Re: Deaktywacja serwera news.home.net.pl
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DooMiniK" <b...@p...pl> wrote in message
    news:512f329f$1@news.home.net.pl...

    > Zastanawia mnie natomiast jak to się ma do komercyjnej usługi maila
    > hostowanego w home.pl, gdzie miałem "w pakiecie" serwer usenet.
    > Zapłaciłem swego czasu za 2-3 lata z góry za maila głównie po to,
    > żeby mieć pewny, 'zamknięty' serwer usenet.

    Zadaj im to pytanie oficjalnie - niech wiedzą, że parę osób jest
    zawiedzionych.
    Wysłałem im króciutkiego maila wyrażającego niezadowolenia - szybko
    odpowiedzieli:

    "Zachęcam do skorzystania z poniższych serwerów usenet:
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#Adresy_ser
    werow
    które oferują te same funkcjonalności."

    Teraz lecę zapytać, gdzie powinienem przenieść domeny i emaila :-)