  • 1. Data: 2013-02-27 17:23:46
    Temat: Deaktywacja serwera news.home.net.pl
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Drogi Użytkowniku
    Informujemy, iż na dzień 4 marca 2013 r. zaplanowana została deaktywacja
    serwera news.home.net.pl - rozwiązania, dla którego wsparcie zostało
    zakończone."

    :-(

  • 2. Data: 2013-02-27 17:37:42
    Temat: Re: Deaktywacja serwera news.home.net.pl
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    niech mnie ktoś oświeci - jest jeszcze jakiś polski serwer newsów
    dostępny dla wszystkich (niezależnie od ISP)?

    --
    Krzysztof Staniorowski
    WWW: ksx4system.net

  • 3. Data: 2013-02-27 18:01:12
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 17:37:42 +0100, Krzysztof Staniorowski napisał(a):

    > niech mnie ktoś oświeci - jest jeszcze jakiś polski serwer newsów
    > dostępny dla wszystkich (niezależnie od ISP)?

    Bardzo sobie chwalę news.wit.edu.pl. Działa naprawdę zacnie.

    Przy okazji dziękuję Łukaszowi za pracę nad serwerem.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 4. Data: 2013-02-27 20:17:53
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-02-2013 18:01, Sylwester Zarębski pisze:

    > Bardzo sobie chwalę news.wit.edu.pl. Działa naprawdę zacnie.
    >
    > Przy okazji dziękuję Łukaszowi za pracę nad serwerem.

    potwierdzam. wspiera ipv6 i w razie problemow mozna sie skontaktowac
    bezposrednio z administratorem.

  • 5. Data: 2013-02-27 20:49:43
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-02-27 17:37, Krzysztof Staniorowski pisze:
    > niech mnie ktoś oświeci - jest jeszcze jakiś polski serwer newsów
    > dostępny dla wszystkich (niezależnie od ISP)?

    news.man.poznan.pl na szczęście żyje nadal :)

    --
    Ślązak

  • 6. Data: 2013-02-27 21:27:10
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 27/02/2013 16:23, Hants wrote:
    > "Drogi Użytkowniku
    > Informujemy, iż na dzień 4 marca 2013 r. zaplanowana została deaktywacja
    > serwera news.home.net.pl - rozwiązania, dla którego wsparcie zostało
    > zakończone."

    Dostałem dzisiaj też maila. Czy wsparcie, szczególnie dla komercyjnego
    dostawcy serwera news jest aż takie skomplikowane? home.pl wytrąca
    mi kolejny argument do utrzymania (płatnego) konta pocztowego u nich.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2013-02-28 01:21:42
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    Nie rozumiem kroku home.pl... z pewnością stać ich na kolejny serwer 1U
    i jedno dodatkowe (w sumie stosunkowo małe) zajęcie dla jednego z już
    zatrudnionych administratorów!

  • 8. Data: 2013-02-28 01:24:30
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    w sumie sam znalazłem jeszcze news.task.gda.pl (jak dla mnie idealny bo
    jest najbliżej - http://www.task.gda.pl/uslugi/news) ale wymaga łączenia
    się z polskiego IP (albo dowolnego innego z polską domeną w końcówce
    revDNS)

    jest coś *całkowicie* publicznego (zero ograniczeń typu odpowiednia
    końcówka revDNS) w Gdańsku? ;-)

  • 9. Data: 2013-02-28 07:56:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-02-2013 01:24, Krzysztof Staniorowski pisze:
> [...]
    > revDNS)
    >
    > jest coś *całkowicie* publicznego (zero ograniczeń typu odpowiednia

    odpusc sobie task. strasznie zamula przez ostatnie lata, wyglada na to
    jakby dzialal na autopilocie...

  • 10. Data: 2013-02-28 11:34:07
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 28/02/2013 00:21, Krzysztof Staniorowski wrote:
    > Nie rozumiem kroku home.pl... z pewnością stać ich na kolejny serwer 1U
    > i jedno dodatkowe (w sumie stosunkowo małe) zajęcie dla jednego z już
    > zatrudnionych administratorów!

    Zastanawia mnie natomiast jak to się ma do komercyjnej usługi maila
    hostowanego w home.pl, gdzie miałem "w pakiecie" serwer usenet.
    Zapłaciłem swego czasu za 2-3 lata z góry za maila głównie po to,
    żeby mieć pewny, 'zamknięty' serwer usenet.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel