  • Data: 2012-05-31 11:31:26
    Temat: Re: Deasemblowanie Z80, reanimacja multimetru.
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tylko muzeum ale szkoda aby leżało bez życia skazane na brak serwisu.

    Szkoda to czasu na reanimację takiego zabytku, zwłaszcza do celów
    użytkowych. To tak jakby obecnie wskrzesić Odrę 1305 do obliczeń zamiast
    PC-ta. Postęp w konstrukcjach przetworników ADC na przestrzeni 25 lat
    jest ogromny.

    Rozmiar kodu 24KB może sugerować, że źródło programu zostało napisane w
    C lub Pascalu np. pod CP/M i wtedy "leżysz". Napisałem trochę kodu pod
    8080 i całkiem sporo pod Z80, a także zajmowałem się deasemblacją, to
    mam pojęcie o czym piszę.
    Rzuć ten pomysł i zajmij się budowaniem konstrukcji od nowa, wyjdzie,
    taniej, szybciej i dokładniej niż reanimacja trupa. A zabytek to postaw
    na półce w muzeum, czyli tam gdzie jego miejsce.
    K.