    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Debug - failed
    Date: Wed, 29 Jul 2009 20:28:05 +0200

    mr.Hyde pisze:
    > Witam,
    > Panowie - jak sobie radzicie z podobnym problemem - mam sobie aplikacje
    > napisaną w vc++. Na 10 kompach działa bez problemu
    tzn błąd nie ma okazji się ujawnić.

    > na jednym
    > wyskakuje mi 'aplication failed at offset 0x0000b03e' Nie za badzo mam
    > możliwość zdalnego debugowania i to jest problem. Aplikacja loguje wszystkie
    > swoje wątki, ale za cholere nie moge znaleźć przyczyny - wygląda tak jakby
    > waliła na idle.

    Czepialski, ale naprawdę wredny kolega programista i pokazać mu źródła?
    Duże to jest? W jakich bibliotekach?

    A reszta to profilaktyka: jakość kodowania, uciekanie od C (char []
    wskaźników i alokowania) na rzecz C++ (odpowiednio std::string i
    kontenerów) itd.

    Liczba wydaje wzrokowo patrząc się dość niska, gdyby chodziło o dane to
    NULL pointer plus 45k offsetu... ale nie mam do tej teorii przekonania.
    Może to być segment kodu, ale na to jakoś za mała liczba...

    Używasz wskaźników funkcyjnych?