  • 1. Data: 2016-06-11 02:15:55
    Temat: Dekadowa drabinka rezystorowa
    Od: k...@g...com

    Szukam drabinki R - 9R - 90R - 900R co ma razem coś rzędu megaomów,
    przeżyje około 500V, i nie jest jakaś ultra-precyzyjna (powiedzmy 1%).
    Ilości rzędu kilku sztuk. Nie mam pomysłu, czym nakarmić TME/Farnella,
    żeby mi dali to, czego potrzebuję, a sądząc z dyskusji na grupie
    z Telpodem kontakt jest dość utrudniony (na wszelki wypadek uprzedzam,
    nie mam faksu i nie otwieram fabryki multimetrów;). Umiem łatwo znaleźć
    takie 0.05%, 25 ppm/K od Vishay, co je masują nagie modelki w
    zakładzie i kosztują po 100 zł za sztukę, ale szukam czegoś raczej
    z półki "użyte w multimetrze cyfrowym za 10zł z aliexpress".

    Z góry dziękuję za podpowiedź, bo mam jakieś zaćmienie.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 2. Data: 2016-06-11 09:54:57
    Temat: Re: Dekadowa drabinka rezystorowa
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-06-11 o 02:15, k...@g...com pisze:
> [...]
    > z półki "użyte w multimetrze cyfrowym za 10zł z aliexpress".
    >
    > Z góry dziękuję za podpowiedź, bo mam jakieś zaćmienie.

    http://www.meraserw.szczecin.pl/index.php?option=com
    _content&task=view&id=115

    Jak liczysz na wyraźnie niższe ceny to może być problem, ale może gdzieś
    znajdziesz.

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2016-06-11 09:58:18
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-06-11 o 09:54, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > http://www.meraserw.szczecin.pl/index.php?option=com
    _content&task=view&id=115

    > Jak liczysz na wyraźnie niższe ceny to może być problem, ale może gdzieś
    > znajdziesz.

    Chociaż...
    http://www.sklep.fpnnysa.com.pl/pl/p/Opornica-dekado
    wa-9999.9-Ohm/3566

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2016-06-11 11:03:10
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-06-11 o 09:58, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > W dniu 2016-06-11 o 09:54, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Chociaż...
    > http://www.sklep.fpnnysa.com.pl/pl/p/Opornica-dekado
    wa-9999.9-Ohm/3566

    to jest ciekawe ;)
    http://www.sklep.fpnnysa.com.pl/pl/p/Mostek-Gretza/1
    039

    Mostek Gretza za jedyne 191,88zł :)

    Podobno zawodówki i technika wracają do łask to produkcja takich
    dupereli może być dochodowa :)

  • 5. Data: 2016-06-11 11:24:24
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

> [...]
    > z półki "użyte w multimetrze cyfrowym za 10zł z aliexpress".
    >
    > Z góry dziękuję za podpowiedź, bo mam jakieś zaćmienie.

    Dlaczego nie pasuje Ci najdurniejszy pod Słońcem pomysł: kupić miernik w
    Castoramie?

    P.P.

  • 6. Data: 2016-06-11 11:41:22
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 czerwca 2016 09:54:51 UTC+2 użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
    > Jak liczysz na wyraźnie niższe ceny to może być problem, ale może gdzieś
    > znajdziesz.
    Ja chciałem taką do druku, z kilkoma nóżkami... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 7. Data: 2016-06-11 16:29:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 11:41, k...@g...com pisze:
    > Ja chciałem taką do druku, z kilkoma nóżkami... ;)
    >
    > Pozdrawiam,

    Masz
    http://pl.farnell.com/vishay/cns471a6/resistor-netwo
    rk-6-decade/dp/1165210

    chociaż wiem że i tak jej nie kupisz :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2016-06-11 18:58:23
    Od: b...@g...com

    użytkownik janusz_k napisał:

    > Masz
    > http://pl.farnell.com/vishay/cns471a6/resistor-netwo
    rk-6-decade/dp/1165210

    > chociaż wiem że i tak jej nie kupisz :)

    Po ostatnim wątku nt. dzielnika rozglądałem się za rezystorami
    9xx i cienko jest.

    Prościej od dupy strony, 111,1R + 100R + 1k + 10k +100k
    0,1%.

  • 9. Data: 2016-06-11 20:29:02
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 18:58, b...@g...com pisze:

> [...]
    > 9xx i cienko jest.
    >
    > Prościej od dupy strony, 111,1R + 100R + 1k + 10k +100k

    Zgadza się, też do podobnego wniosku doszedłem, nie mówiąc już o tym że
    duuuużo taniej :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 10. Data: 2016-06-12 00:39:10
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 czerwca 2016 18:58:25 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:

    > Po ostatnim wątku nt. dzielnika rozglądałem się za rezystorami
    > 9xx i cienko jest.
    > Prościej od dupy strony, 111,1R + 100R + 1k + 10k +100k
    > 0,1%.

    No właśnie dlatego od razu zastrzegłem, że te polerowane przez nagie
    dziewice w blasku świec z prawdziwego wosku to znam:D
    Liczyłem na jakiegoś SIPa o dziwnej nazwie, bo właśnie rezystory
    z szeregu kiepsko pasują bez kombinowania;)