  • Data: 2009-02-25 00:07:25
    Temat: Re: Delphi pomoc
    Od: wloochacz <w...@n...dgbit.spameromnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. pisze:
    /ciach/
    > Wie Pan, Panie O. w Polsce to roznych rzeczy sie uzywa, ba przyklad
    > Windows3.11, Clipper a i Dbase 4, co na wlsane oczy widzialem nei
    > dalej niz 3 miesiace temu. I duza firma oglasza sie ze kupi milion
    > dyskietek, bo jedna z najwiekszych firm panstwowych ma "dyskietkowy
    > network".
    A ty jesteś tam adminem, od której warstwy tej sieci? Pewnie najniższej,
    znaczy na szmacie rządzisz?

    > Natomiast poza Polska, nei zdarcylo mi sie ANI razu, od czasu
    > powstanei Delphi, wideziec ANI jednego ogloszenia o prace gdzie byloby
    > potzrebne Delphi. Ot, w takim zasczianie meiszkam.
    Jesteś ślepy. Bo to, że jesteś "as-is", to każdy widzi - i nie ma co się
    rozpisywać.
    Co do pracy poza Polską dla Delphiarzy:
    http://www.inqjobs.co.uk/results?keywords=Delphi&loc
    ation=&jt=&utm_source=itjobswatch.co.uk&utm_medium=w
    idget&utm_campaign=widget
    ...pierwszy wynik z googl'a
    Aaa... w takiej Brazyli jest tonaprawdę popularny język/IDE/whatever.
    Nie mam pojęcia dlaczego, ale tak jest ;-)

    --
    wloochacz