    Subject: Re: Derbi Senda 50 (enduro)
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Thu, 15 Sep 2016 22:53:19 +0200

    W dniu 2016-09-15 o 19:25, xlRasta pisze:
    > Ciekawe czy ktoś udzielił by mi odpowiedzi na tym forum ;/

    A podobno nie ma głupich pytań...
    Przecież na pytanie
    > "Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?"
    otrzymałeś odpowiedź. Dla ludzi o poziomie inteligencji trochę wyższym
    od taboretu jest oczywiste, że jeśli coś się sprzeda taniej niż się
    kupiło, to znaczy że się nie opłacało. Natomiast jeśli się sprzeda
    drożej, czyli się zarobi, to znaczy że się opłacało.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl