  • 1. Data: 2016-09-14 19:01:07
    Temat: Derbi Senda 50 (enduro)
    Od: xlRasta <xlragonik5@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam.
    Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?
    Ile pali na 100/km
    Czy ciągnie, ile koni ma śilnik
    Ile kosztują częsci (tanio,drogo)
    Dla zainteresowanych podam zrodło
    - http://www.olx.pl/oferta/derbi-senda-CID5-IDhzjf5.ht
    ml#e0502d1153
    Czekam na wasze opinie o tym motorku,

    Pozdrawiam Sebastian.

  • 2. Data: 2016-09-14 19:50:32
    Temat: Re: Derbi Senda 50 (enduro)
    Od: masti <g...@t...hell>

    xlRasta wrote:

    > Witam.
    > Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?

    a za ile kupić i ile chcesz na nim zarobić?
    to będzie jasne czy się opłaca

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-09-14 21:39:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-09-14 o 19:01, xlRasta pisze:
    > Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?

    Jeśli sprzedasz za cenę wyższą niż kupisz, to jak najbardziej się będzie
    opłacało.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 4. Data: 2016-09-15 11:27:35
    Od: xlRasta <xlragonik5@_NOSPAM_gmail.com>

    Kupić to za 2100.
    Zarejestrowany,OC i 2002r. A
    sprzedawać to nie bardzo, bo będę się uczył jezdzić (profesjonalniej)
    bardziej mi chodzi o to :

  • 5. Data: 2016-09-15 19:25:27
    Od: xlRasta <xlragonik5@_NOSPAM_gmail.com>

    Ciekawe czy ktoś udzielił by mi odpowiedzi na tym forum ;/

  • 6. Data: 2016-09-15 22:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xlRasta xlragonik5@_NOSPAM_gmail.com ...

    > Ciekawe czy ktoś udzielił by mi odpowiedzi na tym forum ;/

    Sgigacz jest uwazany za forum dla idiotów wiec raczej nie sadze...

  • 7. Data: 2016-09-15 22:53:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-09-15 o 19:25, xlRasta pisze:
    > Ciekawe czy ktoś udzielił by mi odpowiedzi na tym forum ;/

    A podobno nie ma głupich pytań...
    Przecież na pytanie
    > "Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?"
    otrzymałeś odpowiedź. Dla ludzi o poziomie inteligencji trochę wyższym
    od taboretu jest oczywiste, że jeśli coś się sprzeda taniej niż się
    kupiło, to znaczy że się nie opłacało. Natomiast jeśli się sprzeda
    drożej, czyli się zarobi, to znaczy że się opłacało.

  • 8. Data: 2016-09-15 23:56:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Widzę że nikt nie chce odpisać, no co za ludzie no!

    > Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?

    Nie, każde enduro trza naprawiać i myć a to kosztuje.

    > Ile pali na 100/km

    Nie ma takiej jednostki 1/km.

    > Czy ciągnie,

    Jak doczepisz coś z tyłu to pewnie ciągnie?

    > ile koni ma śilnik

    a co to takiego?

    > Ile kosztują częsci (tanio,drogo)

    Nic nie kosztuje tanio ani drogo, może kosztować
    dużo albo mało.

    > - http://www.olx.pl/oferta/derbi-senda-CID5-IDhzjf5.ht
    ml#e0502d1153
    > Czekam na wasze opinie o tym motorku,

    Brzydki. Ale to moja opinia :>

    > Pozdrawiam Sebastian.

    No tak...

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 9. Data: 2016-09-16 09:19:30
    Od: xlRasta <xlragonik5@_NOSPAM_gmail.com>

    Dzięki dzięki :-)

  • 10. Data: 2016-09-16 09:24:30
    Od: xlRasta <xlragonik5@_NOSPAM_gmail.com>

    Widzę że te forum przez kilka lat zamieniło się w forum śmieszkow..