  • Data: 2012-06-04 17:15:46
    Temat: Re: Detekcja zniszczonego narzędzia
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jqgirh$kbd$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie. Możesz opisać własnymi słowami dlaczego mylę się twierdząc to co
    > zacytowałeś?

    Bo kontrolę narzędzia stosuje się bardzo często. Wręcz mało maszyn widziałem
    bez kontroli.
    Bo jest potrzebna. Są nawet takie co wysyłają sms-a do pracownika jak złamie
    narzędzie.
    Bo są przypadki że po złamaniu narzędzia maszyna nie może dalej obrabiać -
    uszkodzenie detalu, uszkodzenie maszyny.

    --
    Desoft