  • 11. Data: 2013-03-12 19:53:43
    Temat: Odp: Dętka
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik czuły "Hinek":

    > Johnny - strzeż się! Są miejsca gdzie nie ma komputerów, komórek, a
    > opony zdejmuje się łyżkami. Nie miał byś tam szansy na przeżycie.
    >
    > --
    > Hinek

    Nie bój żaby, damy rade! Ale dzięki za troskę;-)
    Tak nieco odbiegając od tematu zawsze czuję dyskomfort, gdy rozmawiam z
    fachowcem (branża dowolna, ze szczególnym wskazaniem na motoryzacyjną i
    budowlaną). Przyznaję - muterka kojarzy mi się z młodocianą mamą, ani nie
    dostrzegam subtelnej różnicy między teownikiem a ceownikiem. Fachowiec
    oczywiście zaraz spostrzega moją ignorancję i liczy sobie za wymianę żarówki
    tyle ile wziąłby Kim Dzong Il za udział w reklamie Big Maca. Ale srał to
    pies. W ostateczności i tak wychodzę na swoje gdy później przychodzą do mnie
    ze swoimi zajechanymi wątrobami, to o żadnej transplantacji mowy nie ma,
    tylko wszywam esperal w zadek i winszuje sobie tyle ile wzięliby amerykańscy
    specjaliści za wybudowanie reaktora atomowego w Korei Północnej;-). A zatem
    drogi Hinku (żeby nie było, że nic o motocyklach) dla mnie stara WSKa,
    Romety, maluchy były tylko wiecznie psującymi sie hooy'stwami, których
    ukrytego piękna zachwalanego przez fachowców nigdy nie udało mi się
    dostrzec, na co zresztą nie miałem najmniejszej ochoty. Wolę już spokojnie
    polatać wokół komina moim Fat Boy'em z łatką lansera niż zgłębiać tajniki
    magneta i inszych śrałbek. Się zepsuje? Cóż, wizyta u fachowca, rachunek jak
    za zboże, zwrot kosztów w gabinecie i cykl się powtarza ;-)

    Pozdrawiam Johnny

    P.s. Nie jestem żadnym doktorem, ani nie mam Harley'a - licentia poetica ;-)

    http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
    sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?f=title_eq:Palnik
    czyli krótkie i jeszcze krótsze kaszanki Johnny'ego&q=palnik

  • 12. Data: 2013-03-12 20:58:09
    Temat: Re: Dętka
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-03-12 19:53, Johnny pisze:
    > Wolę już spokojnie polatać wokół komina moim Fat Boy'em z łatką lansera

    I też już sezon zacząłeś? Ostatnio widziałem kolesia na harym i miał
    minę jakby w gówno wdepnął. Dla mnie jazda to przyjemność i raczej się
    uśmiecham w trakcie. Chyba, że mnie pogoda zaskoczy, ale tak poza tym to
    się cieszę, jak jeżdżę.

    > ani nie mam Harley'a - licentia poetica ;-)

    Aaaa... to odwołuję pytanie;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 13. Data: 2013-03-12 22:17:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-12 19:53, Johnny pisze:

    > P.s. Nie jestem żadnym doktorem,

    To ciekawe ze akurat o esperalu napisales

    > ani nie mam Harley'a - licentia poetica

    Ciekawe ze napisales akurat o Fatboyu.

    Czuje ukryte pragnienia, w obu przypadkach, z ta roznica ze pierwszego
    bys chcial sie pozbyc a drugie chcialbys miec.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2013-03-12 22:41:07
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Kuczu" znawca ludzkiej psyche:

    > To ciekawe ze akurat o esperalu napisales

    > Ciekawe ze napisales akurat o Fatboyu.
    >
    > Czuje ukryte pragnienia, w obu przypadkach, z ta roznica ze pierwszego bys
    > chcial sie pozbyc a drugie chcialbys miec.

    Dobre Kuczu, naprawdę dobre! Lubię celne spostrzeżenia ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 15. Data: 2013-03-26 21:57:05
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > Ale wtedy to sie zajmowales zakopywaniem tego co teraz wykopujecie i
    > palicie ? ;)

    Złośliwiec! W sensie - żmija na własnej piersi wychodowana!
    ;)

    > PS. jest juz kominek == cieplo, zapraszam =]

    Nie musisz zapraszać - sami się wprosimy! :P
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 16. Data: 2013-03-26 21:57:44
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    J_K_K napisał(a):

    > Jak bezdętkową :)
    > Co prawda spray wyłaził nawet przy główkach szprych, ale zadziałało.
    >
    > Innego wyjścia za bardzo nie było - w niedzielę w Austrii,
    > a tym bardziej w Italii, raczej nic nie pracuje ...
    > (zwłaszcza w tych rejonach).

    Nawet kierujący motocyklem wtedy nie pracuje?
    --
    zbigi i stopka...

  • 17. Data: 2013-03-27 14:17:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-26 21:57, zbigi pisze:

    > Złośliwiec! W sensie - żmija na własnej piersi wychodowana!
    > ;)

    tykose nie zmija! Bo sie jeszcze jakas baba zazdrosna zrobi :P

    > Nie musisz zapraszać - sami się wprosimy! :P

    No to chociaz informacje Ci kiedys wysle ze mam troche drewna do
    zmarnotrawienia ;)

    pozdr
    newrom