eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę? › Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bwp3.neoplus.a
    dsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Date: Fri, 11 Oct 2019 17:23:57 +0200
    Organization: private
    Message-ID: <9835257532$20191011172358@squadack.com>
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: bwp3.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="bwp3.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.239.3";
    logging-data="6891"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Antivirus: AVG (VPS 191009-2, 2019-10-09), Outbound message
    X-Comment-To: Cavallino
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663675
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Cavallino,

    Thursday, October 10, 2019, 8:11:34 PM, you wrote:

    >>>>> BTW. Ktoś wyżej wspomniał, że dizel ma lepszą dynamikę. IMO ma
    >>>>> beznadziejną, bo kreci się w węższym zakresie i na dodatek wolniej
    >>>>> wchodzi na obroty.
    >>>> Chyba jednak podobna, skoro osiagi na papierze takie same :-)
    >>> Ale co tam jest na tym papierze?
    >>> Bo jeżeli maksymalny moment i maksymalna moc, to takie parametry nic
    >>> nie mówią
    >>> o dynamice samochodu.
    >>> Tylko taki wykres się liczy:
    >>> http://www.godula.pl/htmlarea/uploaded/akademia_tuni
    ngu/artykuly/a_jednak_sie_kreci/wykres.gif
    >> Eee tam.
    >> Na papierze jest:
    >> -czas przyspieszenia 0-100km/h. Po co ci jakis wykres,
    >> -czas przyspieszenia 60-100 na 4 biegu,
    >> -czas przyspieszenia 80-120 na 5 biegu.
    >> Tych ostatnich chyba juz nie ma, bo trzeba przyznac, ze te biegi troche
    >> zamieszania wprowadzaly.
    >> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by sie
    >> przydalo.
    > Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    > Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.

    Ale ja widzę pomiar czasu przyśpieszania a nie jakieś ,,elastyczności".
    Nie jestem samobójcą, żeby wyskakiwać do wyprzedzania zza TIRa na 5-ce.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: