eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę? › Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!new
    sreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
    xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c136
    -105.icpnet.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Date: Fri, 11 Oct 2019 17:38:01 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qnq7kn$75q$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <3642048792$20191011172841@squadack.com>
    NNTP-Posting-Host: c136-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 11 Oct 2019 15:37:59 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c136-105.icpnet.pl:85.221.136.105";
    logging-data="7354"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    X-Antivirus: Avast (VPS 191010-0, 10.10.2019), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <3642048792$20191011172841@squadack.com>
    X-Received-Bytes: 2748
    X-Received-Body-CRC: 3661559445
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663678
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-10-2019 o 17:28, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello J.F.,
    >
    > Friday, October 11, 2019, 10:34:19 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by
    >>>> sie przydalo.
    >>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    >>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
    >> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ... hm, a moze i bede ...
    >
    > Przejedź się Alfą 1.4 trupo-benzina - zdziwisz się przy jakiej
    > prędkości żąda 6-tki. A jeszcze bardziej się zdziwisz, jak depniesz
    > gaz na tej 6-tce a tu No Va. Pomimo rzekomo 170 KM.

    170 to na ma pewnie przy 6 tys.
    Ile się kręci przy 60 km/h na najwyższym biegu, 1000 czy 1500 obr?
    Więc siłą rzeczy masz co najwyżej 1/5 z tych koników wtedy.....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: