    Subject: Re: Digispark i USB - u kogoś działa?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Thu, 2 May 2019 11:56:01 +0200

    > Generalnie jestem rozczarowany pracą płytki w roli urządzenia USB:

    ja robię bardzo proste urządzenia na arduino nano i też chciałem
    próbować na mniejszym - sparku. na 3 projekty jeden działa. A nie były
    to prototypy tylko przeniesienie z nano na mniejszy wymiar. dałem sobie
    spokój

    ToMasz

    ps na YT great scott przerabiał, dorabiał jakieś sterowanie, pad,
    joystick na usb. może jego film będzie dla Ciebie pomocny?