  • Data: 2017-12-29 18:15:54
    Temat: Re: Dioda powiadomień
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-29 o 17:35, Marek pisze:

    > To co jest w ... zależy od danego urządzenia, ile ma ledow itp. Każdy
    > led ma swój podkatalog. To są pliki interfejsu jądra, z których
    > korzysta Android, to co sam zmienisz nie będzie trwale, Android może
    > przestawić wg własnego uznania. Co chcesz zrobić?

    Dzięki.

    Sam nie wiem. Na razie chciałbym tylko się przyjrzeć plikowi
    konfiguracyjnemu diody niebieskiej, która po aktualizacji Andka z 4.1 na
    4.2 straciła chęć do aktywności większej niż dawanie znać że żyje, tylko
    mignięciem podczas podłączenia do prądu wyłączonego telefonu. Wszelakie
    próby zaaktywowania jej programami do obsługi powiadomień w Androidzie
    spełzają na niczym.