eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe?Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!aioe.org!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader0
    1.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Sun, 22 Mar 2020 10:52:49 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 42
    Message-ID: <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 22 Mar 2020 10:52:53 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="341d64cf42202d2131d10f4734254f1e";
    logging-data="13866";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/78kclrzBiFF8ZX/DTw/kr"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Cancel-Lock: sha1:3RKKo1p+cgVODwEg62q/9FzTevM=
    In-Reply-To: <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674114
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.03.2020 o 12:27, Cavallino pisze:
    > W dniu 21-03-2020 o 13:11, ddddddddddddd pisze:
    >> W dniu 20.03.2020 o 15:15, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 20-03-2020 o 16:05, ddddddddddddd pisze:
    >>>> W dniu 20.03.2020 o 12:06, Cavallino pisze:
    >>>>>
    >>>>>> Tylko nadal bez sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku -
    >>>>>> bo wtedy wiadomo że to tylko silnik spalinowy z dodatkową masą
    >>>>>> albo nawet dodatkowym zużyciem na ładowanie baterii - jednak jak
    >>>>>> ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po to, żeby jej nie ładować z
    >>>>>> gniazdka
    >>>>>
    >>>>> Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    >>>>> A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie
    >>>>> większych przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.
    >>>>
    >>>> W Polsce może tak, poza - gdy miesięczna rata jest podobna jak w
    >>>> wersji spalinowej -
    >>>
    >>> Ale jak może być podobna, jak cena dwa razy wyższa?
    >>
    >> dokładnie tego nie przeglądałem więc mogę być w błędzie (po wstępnym
    >> sprawdzeniu uznałem że kredyt bardziej się opłaca, ale finalnie
    >> kupiłem tańsze auto bez kredytu) ale jeżeli różnica jest np. 80
    >> funtów,  a 30 funtów zaoszczędzisz na road taxie
    >
    > Różnica w racie między autem za 70 tys, a autem za 140 tys będzie
    > dwukrotna, niezależnie od waluty.

    ale miesięczny koszt hybrydy może już być niższy

    > A angielskie przepisy podatkowe, na polskiej grupie dyskusyjnej,
    > interesują mnie tyle co zeszłoroczny śnieg, o ile nie są standardem w UE.
    > A nie są.

    tak samo jak nikogo nie będzie interesować zużycie paliwa hybrydy z
    rozładowanym aku, bo akurat w Polsce tak będzie wykorzystywana...

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: