  • Data: 2018-04-28 11:51:41
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Make kupuje w markecie po 1,19. Na dwa razy i troche wystarcza. Drozdze suszone 6
    zlotych, mnie wystarczaja na ponad rok. Dwie lyzeczki cukru i lyzeczka soli, nie
    wiem ile kosztuja jesli kilogram cukru 2 zlote a soli ponizej zlotowki. Trzy lyzki
    oleju, lyzka mleka w proszku, 250ml wody. Prad 9 groszy. Bochenek ok. 70 deko
    bazowego wyjdzie z siedemdziesia groszy. Cene podnosza dodatki ekstra typu pomidory
    suszone 19 zlotych kilo. Po ile suszony slonecznik i dynia nie pomietam. Moze wiesz
    ile kosztuje 70 deko chleba z suszonymi pomidorami, dynia i slonecznikiem. Bo u mnie
    wychodzi ze trzy zlote. Maszynka ma jeszcze jedna zalete. Bez babrania sie ugniecie
    kulke ktora mozna wyjac, polozyc na blasze i upiec w piekarniku. Smiglo wyjmuje po
    drugim mieszaniu, bez smigla zero problemow z wyjeciem z foremki po upieczeniu.