  • Data: 2018-04-28 17:59:46
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Wed, 25 Apr 2018 12:44:21 +0200, Janusz

    > Zatem wracając do poprzedniej dyskusji, jaką znajdujesz przyczynę
    > wysokiej ceny? W samo łapanie jeleni nie wierzę, gdy obniżając cenę
    > mogliby zarobić znacznie więcej.

    > Ale też zaznaczali, że przycisk wraz z certyfikatem jest własnością
    > firmy zamwiającej, zatem mogą jeden opracowany przycisk
    > wykorzystywać wielokrotnie.

    Ano własnie.
    Wystarczy korzystac z doswiadczen przeszłosci i nie powielac błędów typu
    multipla gdzie cały kokpit jest wykonany z materiałów które po czasie
    łuszcza sie itp.
    Ale wiele aut nie ma z tym problemu.
    Reasumujac - chetnie kupie nowe auto za pol ceny godzac sie z faktem ze
    bedzie miało mało dizajnerskie przyciski zaczerpniete z auta sprzed 20
    lat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy