  • Data: 2017-06-29 04:26:09
    Temat: Re: Dlaczego uszkodziłem akumulatorki?
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." napisał:

> [...]

    Nie ma sensu odpowiadać na Twoje "mądrości". Odniosłem się do cytatu z
    drugiego posta. Otóż, jeśli właściwie dobrana żarówka ogranicza prąd do
    wartości nominalnej dla danego (sprawnego) ogniwa, to napięcie na nim nigdy
    nie wzrośnie powyżej nominalnego. W ten sposób można ładować nawet
    pojedyńcze ogniwo. Łatwo to doświadczalnie sprawdzić, jeśli komuś brakuje
    wiedzy teoretycznej na skutek dziurek w mózgu, a nie w akumulatorze. Na
    poważnej grupie, na której ludzie szukaja wiedzy nie powinni wypisywać bzdur
    różnej maści kretyni i niedouki.

    Bzpzdr