    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dlaczego większość na tej grupie toleruje trolla?
    Date: Sun, 11 Aug 2013 02:14:09 +0200

    W dniu 2013-08-10 19:01, Edek pisze:
    > Szarym od mżawki świtem Sat, 10 Aug 2013 18:53:58 +0200, bartekltg
    > wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Dlatego, że firr znajdował sobie często kogoś na swoim poziomie i
    > rozpieprzał czyjeś wątki. Moje też, ale inne mi się po prostu
    > dobrze czytało, a tu firr nie mógł wytrzymać gadając ze sobą i
    > przenosił swój temat do wątku na inny temat zadeptując.

    Nie ma obowiązku czytania. Jak masz słabą wolę, użyj KFa,będziesz
    musiał odsiewać mentalnie jedynie karmiciela.

    > Właśnie, pisanie na temat też go nie dotyczy. O tyle zrozumiałe,
    > że mało ma do powiedzenia poza swoimi urojeniami.

    > Ja nie jestem za tym, żeby zmieniał forum. To znaczy niech robi
    > co chce. Ale niech trzyma się ogólnych norm. Nie sprawdzałem,
    > czy netykieta coś mówi na temat gadania do siebie - może warto
    > takie rzeczy na poziomie 5-latków dopisać?

    Wszytko super, ale co to ma wspolnego z punktem 3, czyli
    czepianiem się tego, że ludzie podchwycili pytanie
    trolla i dyskutować między sobą na ten temat?
    Z czystej zemsty na trollu mamy olać interesujący nas
    temat? Przecież to idiotyzm.

    pzdr
    bartekltg