  • 1. Data: 2013-08-10 18:41:10
    Temat: Dlaczego większość na tej grupie toleruje trolla?
    Od: Edek <e...@g...com>

    Firr rozpieprza połowę dyskusji, sam co najwyżej rzuci jakieś pytanie
    i potem nic nie ma do powiedzenia, obraża wszystkich - nikomu
    oprócz mnie to nie przeszkadza? Wiem, że on ma prawo pisać gdzie
    chce, ale są jakieś normy takie jak rozmawianie z kimś a nie z
    samym sobą - tego buca wyjątkowo normy nie obowiązują [1]

    Szczerze mówiąc smutna jest grupa, która lubi jak ktoś ją bez
    przerwy wyzywa od dresów, gimbusów, buców itd. Na większości
    grup ktoś taki spotykałby się z mówieniem mu wprost, że
    pitoli bez sensu i robi wiochę, a tutaj większość jak zesmętniałe
    owce jeszcze lubi rozwijać jego tematy - pewnie myśląc, że
    obraża wszystkich, tylko nie mnie.

    Szczerze: żałosne.

    [1] Ja się tak czasami zastanawiam, kim ten ledwo umiący do dwóch
    dodać dwa ciołek jest we własnym mniemaniu, ale to się w pale nie
    mieści.

    --
    Edek

  • 2. Data: 2013-08-10 18:42:40
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    to jeszcze ode mnie, spier... do europy!

  • 3. Data: 2013-08-10 18:50:33
    Od: "Izaak Goldstein" <i...@n...tk>

    W dniu 10.08.2013 o 18:41 Edek <e...@g...com> pisze:

> [...]
    > chce, ale są jakieś normy takie jak rozmawianie z kimś a nie z
    > samym sobą - tego buca wyjątkowo normy nie obowiązują [1]

    Zgadzam się z powyższym.

    Ten 12-latek uwięziony w ciele 17-latka siedzi u mnie w KF, ale znakomita
    większość grupowiczów odpowiadając na jego bełkot, wyciąga go stamtąd.
    On jest po prostu niepełnosprawny z samotności, ma rentę i nadmiar wolnego
    czasu, pozbawiony atencji umrze śmiercią naturalną. Zbyt prędko się tego
    nie spodziewam. Twój post to również forma zwrócenia na niego uwagi.

    --
    Izaak

  • 4. Data: 2013-08-10 18:53:58
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-08-10 18:41, Edek pisze:
> [...]
    >
    > [1] Ja się tak czasami zastanawiam, kim ten ledwo umiący do dwóch
    > dodać dwa ciołek jest we własnym mniemaniu, ale to się w pale nie

    1. Firowi wszyscy już powiedzieli, "że" i "kiedy" pierdoli.

    2. Mają się grupowicze pochlastać czy marnować czas na pisanie
    firowi codziennie tłumaczenia, że jest nudny, uciążkiwy etc?
    Nie. Szkoda czasu, a z grupy zrobi się śmeitnik. Zwyczajnie
    się go w KF trzyma. Banda zorro i spidermentów bohatersko
    próbująca przegonić trolla z grupy wywoła znacznie więcej
    szkody. Nie zgodziłbym się nawet z twierdzeniem, że rozwala
    dyskusje. W większość przypadków jest ignorowany i gada ze sobą.

    3. Pijesz do wątku o książkach? Jeśli tak: Chciałeś bezpośredniości,
    proszę: pierdolisz. Co z tego, że fir zaproponował ten temat.
    Okazał się ciekawy dla innych grypowiczów, to sobie usystematyzowali
    zagadnienie i odpowiadają. Nie rozumiem, dlaczego masz z tym problem.

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 5. Data: 2013-08-10 19:01:40
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Sat, 10 Aug 2013 18:53:58 +0200, bartekltg
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

> [...]
    > Okazał się ciekawy dla innych grypowiczów, to sobie usystematyzowali
    > zagadnienie i odpowiadają. Nie rozumiem, dlaczego masz z tym problem.

    Dlatego, że firr znajdował sobie często kogoś na swoim poziomie i
    rozpieprzał czyjeś wątki. Moje też, ale inne mi się po prostu
    dobrze czytało, a tu firr nie mógł wytrzymać gadając ze sobą i
    przenosił swój temat do wątku na inny temat zadeptując.

    Właśnie, pisanie na temat też go nie dotyczy. O tyle zrozumiałe,
    że mało ma do powiedzenia poza swoimi urojeniami.

    Ja nie jestem za tym, żeby zmieniał forum. To znaczy niech robi
    co chce. Ale niech trzyma się ogólnych norm. Nie sprawdzałem,
    czy netykieta coś mówi na temat gadania do siebie - może warto
    takie rzeczy na poziomie 5-latków dopisać?

    --
    Edek

  • 6. Data: 2013-08-10 19:22:41
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 10 Aug 2013 16:41:10 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

> [...]
    >pitoli bez sensu i robi wiochę, a tutaj większość jak zesmętniałe
    >owce jeszcze lubi rozwijać jego tematy - pewnie myśląc, że

    A co cie to obchodzi? Wsadz go do KF jak ja zrobilem. A ze inni
    odpowiadaja? Nie musisz brac udzialu w dyskusji

    Mnie to nei przeszkadza

    A.L.

  • 7. Data: 2013-08-10 21:38:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy netykieta coś mówi na temat gadania do siebie - może warto
    > takie rzeczy na poziomie 5-latków dopisać?

    Walczysz z wiatrakami, wiesz? Jesli ktos chce o bedzie z nim gadali tobie
    nic do tego.

  • 8. Data: 2013-08-11 02:14:09
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-08-10 19:01, Edek pisze:
> [...]
    > dobrze czytało, a tu firr nie mógł wytrzymać gadając ze sobą i
    > przenosił swój temat do wątku na inny temat zadeptując.

    Nie ma obowiązku czytania. Jak masz słabą wolę, użyj KFa,będziesz
    musiał odsiewać mentalnie jedynie karmiciela.

> [...]

    > czy netykieta coś mówi na temat gadania do siebie - może warto
    > takie rzeczy na poziomie 5-latków dopisać?

    Wszytko super, ale co to ma wspolnego z punktem 3, czyli
    czepianiem się tego, że ludzie podchwycili pytanie
    trolla i dyskutować między sobą na ten temat?
    Z czystej zemsty na trollu mamy olać interesujący nas
    temat? Przecież to idiotyzm.

    pzdr
    bartekltg

  • 9. Data: 2013-08-11 08:49:36
    Od: firr <p...@g...com>

> [...]
    > trolla i dyskutować między sobą na ten temat?
    > Z czystej zemsty na trollu mamy olać interesujący nas

    wszystko ladnie tyle ze te wyzwiska od trolli
    to mz jeden z powodów którymi piszacy dowodza ze
    są tłumokami - trolli nie ma jest tylko
    mentalna dresiarnia która lubi sie wzajem wyzywać
    od trolli - chyba dlatego ze to pojecie jest
    niesprecyzowane wiec trudno oprzec na nim jakas
    sensowna tresc (dresiarnia lubi wlasnie metne
    bezrozumne klimaty wiec slowo troll wyjatkowo
    im podchodzi) a łatwo bić piane i nawoływać
    w grupie dresów,

  • 10. Data: 2013-08-11 10:53:57
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-08-11 08:49, firr pisze:

> [...]
    > sensowna tresc (dresiarnia lubi wlasnie metne
    > bezrozumne klimaty wiec slowo troll wyjatkowo
    > im podchodzi) a łatwo bić piane i nawoływać

    Nie mam czasu i ochoty wnikać, czy jesteś trollem,
    ale dość często jak taki się zachowujesz.
    Jeśli nie jest to celowe działanie, to zastanów
    się, dlaczego większość ma takie wrażenie.

    Nie, odpowiedź 'bo są drechami' nie jest
    odpowiedzią, lecz Twoim objawem.

    BTW, do całości wątku: fir i tak jest p[rzyjemny
    w obyciu w porównaniui do
    ministerstwa propagandy = identyfikator20[cośtamcośtam].

    pzdr
    bartekltg