    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dlaczego większość na tej grupie toleruje trolla?
    Date: Sun, 11 Aug 2013 10:53:57 +0200

    W dniu 2013-08-11 08:49, firr pisze:

    > wszystko ladnie tyle ze te wyzwiska od trolli
    > to mz jeden z powodów którymi piszacy dowodza ze
    > są tłumokami - trolli nie ma jest tylko
    > mentalna dresiarnia która lubi sie wzajem wyzywać
    > od trolli - chyba dlatego ze to pojecie jest
    > niesprecyzowane wiec trudno oprzec na nim jakas
    > sensowna tresc (dresiarnia lubi wlasnie metne
    > bezrozumne klimaty wiec slowo troll wyjatkowo
    > im podchodzi) a łatwo bić piane i nawoływać
    > w grupie dresów,

    Nie mam czasu i ochoty wnikać, czy jesteś trollem,
    ale dość często jak taki się zachowujesz.
    Jeśli nie jest to celowe działanie, to zastanów
    się, dlaczego większość ma takie wrażenie.

    Nie, odpowiedź 'bo są drechami' nie jest
    odpowiedzią, lecz Twoim objawem.

    BTW, do całości wątku: fir i tak jest p[rzyjemny
    w obyciu w porównaniui do
    ministerstwa propagandy = identyfikator20[cośtamcośtam].

    pzdr
    bartekltg