eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Data: 2017-01-12 14:44:42
    Temat: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Nie oddawałem, stwierdziłem że za 30 zł sobie go zostawię, miał być do
    > UPS-a, ale na razie stoi przed domem podłączony na stałe do podtrzymania.
    >
    > On był dziwny. Odpalał bez problemu, ale raz miałem sytuację, że robiłem
    > coś przy samochodzie, radio grało i po ok. 40 minutach takiego grania
    > zaczęło padać. Próbuję odpalić samochód - trup. Mierzę - nie pamiętam ile
    > wyszło, ale mało, rozładował się. Naładowałem i nie było więcej problemów,
    > ale nie chciałem ryzykować, więc kupiłem nowy.

    Nie dziwny, tylko normalny współczesny. Teraz tak jest, że zdychają nagle.
    Nie warto trzymać takch, co to już zaczynają padać, bo za chwilę padną
    całkowicie.

    > No właśnie, bezpieczeństwo przede wszystkim - taki piecyk w zamkniętej
    > przestrzeni to proszenie się o śmierć (tlenek węgla). Poza tym piecyki
    > są duże, a samochód mały...

    Tak sobie teraz pomyślałem, że w roli webasto sprawdzić sie może agregat
    prądotwórczy. One tanie są teraz. Taki kilowatowy oddaje sam z siebie
    dwa kilowaty ciepła, a prądem można zasilić farelkę. To raczej dla tych,
    co jeżdżą dostawczakiem z budą, ala zawszeć pomysł to pomysł.

    --
    Jarek