  • 1. Data: 2010-10-28 07:08:46
    Temat: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Szykuję się na przyszłoroczną wyprawę motocyklami w Alpy. Planujemy
    wyjechać, gdy będzie ciepło (czerwiec - wrzesień).

    Zastanawia mnie, jak należy do takiego wyjazdu się przygotować. Wierzę, że
    wielu z Was ma duże doświadczenie w tych sprawach.

    Jakie ubranie?
    Czy konieczny jest zestaw przeciwdeszczowy?
    Czy zimowa podpinka do spodni może zostać w domu?
    Czy buty (które planuję kupić) powinny mieć goretex, czy może praktyczniej
    jest, gdy nie będą miały membrany (lepszy komfort latem, niższa cena) a
    dodatkowo kupię ochraniacze/nakładki na buty przeciwdeszczowe?

    Jakieś praktyczne podpowiedzi? Chętnie posłucham.

  • 2. Data: 2010-10-28 07:17:05
    Temat: Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin N" przygotowania czyni:

    > Szykuję się na przyszłoroczną wyprawę motocyklami w Alpy. Planujemy
    > wyjechać, gdy będzie ciepło (czerwiec - wrzesień).
    >
    > Zastanawia mnie, jak należy do takiego wyjazdu się przygotować

    Tu masz wsio co trzeba, by nie dać się zaskoczyć ;-)
    http://jarekspychala.com/

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2010-10-28 07:23:59
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Szykuję się na przyszłoroczną wyprawę motocyklami w Alpy. Planujemy
    > Jakieś praktyczne podpowiedzi? Chętnie posłucham.

    Co do stroju, to prognozy na przyszły rok są jeszcze mało dokładne ;-)
    Natomiast mój wypadowy niezbędnik to:

    - Kanister z 2 litrami benzyny
    - 1 litr oleju do silnika
    - Linka gazu i sprzęgła (dla tycz, co używają)
    - Zestaw do odmuszania kasku (płyn i papier toaletowy)
    - Zestaw do kołkowania opon
    - Apteczka
    - Multitool

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 4. Data: 2010-10-28 08:05:24
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 28 Oct 2010 09:23:59 +0200) ktos podajacy sie za Vir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    >
    > - Kanister z 2 litrami benzyny
    > - 1 litr oleju do silnika
    > - Linka gazu i sprzęgła (dla tycz, co używają)

    Ja jeszcze biore klamke hamulca i sprzegla zapasowa. Przy byle glebie
    mozna te elementy polamac a bez nich ciezko sie jezdzi. Raz mi to
    uratowalo dupe.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2010-10-28 08:13:16
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co do stroju, to prognozy na przyszły rok są jeszcze mało dokładne ;-)
    > Natomiast mój wypadowy niezbędnik to:
    >
    > - Kanister z 2 litrami benzyny
    > - 1 litr oleju do silnika

    W Alpy...? No be z przesady.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2010-10-28 08:22:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 09:23, Vir pisze:

    > - Kanister z 2 litrami benzyny

    1L/2L butelka PET.

    > - 1 litr oleju do silnika

    A po co Ci to ? Kupisz na wiekszosci cepeenow.

    > - Linka gazu i sprzęgła (dla tycz, co używają)

    Siur. Piersiowka do tego jeszcze.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 7. Data: 2010-10-28 08:38:16
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > 1L/2L butelka PET.

    Do PET-a nie nalejesz na stacji, a poza tym to niezbyt rozsądne
    rozwiązanie. Mam taki kanisterek z Louisa za 60 zł

    > A po co Ci to ? Kupisz na wiekszosci cepeenow.

    Czy na pewno każdy olej?

    > Siur. Piersiowka do tego jeszcze.

    Piersiówka to taki plecaczek z biustem ;-0 ?

  • 8. Data: 2010-10-28 08:57:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-28, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A po co Ci to ? Kupisz na wiekszosci cepeenow.

    Pytanie jest co sie stanie jak wymieszasz olej motocyklowy z samochodowym?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-10-28 08:59:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-28, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > Do PET-a nie nalejesz na stacji, a poza tym to niezbyt rozsądne
    > rozwiązanie. Mam taki kanisterek z Louisa za 60 zł

    A czemu nie nalejesz? No i czemu nie rozsadne? 60 zl za kanisterek
    2L? No coz, bogatemu wolno :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-10-28 09:07:33
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > A czemu nie nalejesz? No i czemu nie rozsadne? 60 zl za kanisterek
    > 2L? No coz, bogatemu wolno :-)

    Temu, że dziura zwana fachowo otworem jest za mała dla pistoletu. A
    nierozsądne? Przychodzą mi do głowy różna wizje, ale najgorsza jest ta,
    że pomylisz się i napijesz się żółtej